Separera namn med ett kommatecken.
Bönder, förklarar allt hehe. Fast man dricker ju nada av den ölen ändå. Billig lätt/mellan-öl för att spreja och röja runt i. Champagnefrukost...
Vattenballonger? Vem har vattenballonger på studentflak hahah!? Man har öl på studentflaket.
Finns ju alternativ i Novas inställningar som gör att den kan både fungera och visuellt se ut som Pixel Laucher, men erbjuder totalt sett fler...
I mean, I'm floatin', I got the sauce, got the potion I got 'em all in convulsions and emotions [emoji445] [emoji445]
Ah sweet! Mixar mellan ett par Reebok Club och ett par New Ballance Suede för tillfället. :)
Vet att det känns låter rätt trist, men älskar dem verkligen. Så cleana. Får kolla in dem!
Vet inte vad jag ska köpa dock. Saknar mina gamla älskade Superstars.
Hm, undrar om man ska köpa några ny sneakers
Mot Norrköping! [emoji592] [emoji592]
Gör det. Ett mästerverk. HBO!
Nae inte BB. The Wire dock..mmmmm
Åh, F is for Family säsong två har släppts på Netflix nu :)
Ja ruggigt tilltalande telefon.
Mm maskindiskmedlet luktar så gott :)
Beror på hur mjukvaran hanterar det området. Typ som en extraskärm som LG har eller at det är en del av statusbaren. Stör mig mer på skärmens...
Essential Phone ser ruggit fin ut.
Så mycket jag kan, när jag kan!
Mot Denver! [emoji574] [emoji574]
Sådär tyvärr, körde 150 i ugnen. Tunna och kanterna var knapriga men lite sega i mitten vilket är synd.
Potatisen i ugnen nu. Hoppas på knapriga chips!
Ska testa att göra chips i ugn igen. Mandolinat några potatisar lagom tunnt nu så får vi se hur det går.
life in grey
Hur är beteendet när man har på ljudlöst/prioriterat läge då? Har för mig att det inte pausar alls då?
Kan nog bero på vad det är för app som ger notifikationerna, och ifall den har någon specifik synktid inställd, t.ex. att synka var 30 minut,...
Stänger denna med hänvisning till regel 15 §. Går fint att använda sandlådan för liknande ändamål t.ex. - bvb
Håller verkligen med angående SV. Den här säsongen tycker jag har varit bäst, och det är så många scener och skämt som är, rent ut sagt, geniala.
Ja, 89 år. :/
Roger Moore. :(
Alla!
Sista områdena jag skulle flytta till, speciellt som nyinflyttad dessutom haha. Mordtätaste ställena i Stockholm! :) Sen vet jag inte riktigt hur...
Skål nevertheless! [emoji16]
Skål! @Ascii [emoji482]
Nu en kall GT och nypoppade popcorn på balkongen. [emoji16] [emoji267]
Ah så underbart skönt att glida ut i bara flippflopp. Mm sommarväder
:)
Är det du med buttcrack?
rhurbarb!
[IMG] Igen? Fick ju det av dig för några dagar sen har jag för mig hihi I stora drag kan man säga så ja. Munbloss är precis vad det låter som....
Nej, nikotinkicken får man rätt omeddelbart om man drar ett vanligt lungbloss. För många såna när man är ovan så kan man bli snurrig och känna...
Fast har du aldrig rökt så har du heller aldrig upplevt en nikotinkick. Ju mer man röker desto mindre känner man av den. Nikotin är en psykoaktiv...