Separera namn med ett kommatecken.
Gör tex ett nytt SMS. På tangentbordet borde du ha en tangent med en skiftnyckel, där kan du göra inställningar för ditt tangentbord. Att ställa...
Ska också påpeka att behövs verkligen Arcen rootas när den kommer få upplåst bootloader av SE. Då öppnas ju dörren på vid gavel för CM7 för den...
Det som försvinner: Bilder Musik filmer Eventuell programvara som lagrat sig självt på minneskortet Det som är kvar (enligt min erfarenhet)...
Jag förstår din poäng. Men som sagt, tror också det är en vanesak. När du använt telefonen ett tag kommer du inte att tänka på det längre. Tycker...
Jo teoretiskt går det, men Neon är inte Playstation certified, dvs den har inte playstation suite installerad som måste finnas på mobilen. Än så...
Jepp, blandar ihop begreppen lite, men Playen kan det som iPhone4 kan där i alla fall. Här är förklaring på skillnaden mellan de två teknikerna....
Många spel på market. Abduction, Labyrinth, Raging thunder är ett par exempel som använder det. :)
Håller med, Arc är lite en designlur. Jag tror SE kommer med en dualcore-lur till slutet av sommaren, kanske under hösten. HTC Pyramid är ju på...
Jag kommer förr eller senare att skaffa en play i alla fall. För jag gillar verkligen konceptet med en allt i ett maskin för mobilt bruk. Känns...
Jo, jag förstår exakt vad du menar. Jag är väldigt sugen på Play, men vill helst inte ta ett steg tillbaka i kameran, min X10i har troligen bättre...
Sorry Miste, ville du ha en bättre kamera än iPhone4 skulle du ha valt en SE Arc eller Neo istället. Det är de som har ExmorR-sensorn. Kan också...
För alla emulatorsugna klämmer jag ihop en liten konfigurationsguide här. Jag kommer inte att lämna några länkar eller sådant till roms eller...
Först vill jag säga, kul med alla nya ansikten som dyker upp här. :-) Välkomna! Har läst flera här under Arc-forummet som säger att de är nya i...
Jo UIQ körde den, dock vet jag inte om Epoch. Ledsen om jag kom lite offtopic. ;)
@Sasori, du kan säga till telefonen att kolla efter uppdateringar så får du nog den.
Jag har i och för sig bister erfarenhet av SE P990i, jag var helpeppad på den mobilen när den kom. Tänkte köpa en själv, men jag ändrade mig....
@abudrs Hur går det för dig? Ta ner lite-versionen av någon nes-emulator och prova så att du vet att det funkar innan du köper. :)
I standby är nog Symbian bättre, det tror jag också. Men använder man en Symbian-lur lika mycket som man använder sin Android-lur så kan jag lova...
När jag ska göra inställningar för kontrollerna på psx4droid 3.0 så krashar programmet. När jag försöker starta ett spel så krashar hela mobilen...
Fast det står att det inte påverkar alla regioner. Finns fortfarande chans att vi i Sverige får i slutet av April.
Du måste lägga in en psx-bios innan emulatorn funkar också. Jag ska testa om jag får igång 3:an på min mobil. Återkommer. Om du hade den gamla...
Är inte det en NES-rom? Alltså den gamla Nintendo 8-bit konsolen? SNESoid är väl emulatorn för Super Nintendo, dvs 16-bit konsolen som är...
Märkligt, jag har aldrig haft det problemet i min X10i.
När jag testade SNEsoid på min X10i så hittade den heller inte romar först, men jag löste det genom att flytta Romarna till...
Testarna öser beröm över Neon, jag kan inte annat än hålla med av det jag läst. Den snålar knappt in på något jämfört med storebror Arc men är...
Jupp, hoppas också du blir nöjd. o_O Du vet nog mer än någon annan här vad som gör en bra mobil eller inte. ;)
*lol* håller med. För ett år sen var det nästan bara x10 som hade 4" skärm. De andra toppmodellerna hade just det 3,7". Då tyckte man att 3,2...
Tackar för bilderna, ska bli kul att höra vad du tycker när du pillat lite på den, för jag hoppas du ger lite kommentarer och tycker till lite om...
Jag använder min X10 till *Surfa (ofta) *spela spel (ganska ofta) *spela emulatorer (ganska ofta) *titta på film (ibland) *Lyssna på musik...
Jag tycker kartongerna ska vara smidiga och spara på miljön men samtidigt fylla sin funktion och skydda innehållet väl samt vara lätthanterlig när...
Kör software renderer. Hardware funkar inte på min x10 heller av någon anledning.
Om din bil har bluetooth så kan du nog kopplamusiken den vägen. :-)
@Blomkungen Här hittar du och kan ladda ned den versionen av Rock Player som är optimerad för ArmV7...
Jag tycker att det är jättebra att SE fortsätter med minilurarna. för det är trots allt många som vill ha en mini! Hoppas de nya minisarna är...
Är det denna du är ute efter? https://market.android.com/search?q=com.noticesoftware.PlayStationLifeStyle
Jag ber om ursäkt, jag förstår er nyfikenhet. Själv skulle jag ha varit väldigt frustrerad över att inte få veta. Kan säga att några saker på...
tyvärr är det lite den hårda skolan utan root. SE:s verktyg erbjuder backup på det viktiga. Men appar får du tyvärr köra om, dock så finns ju...
Nej, jag kommer vare sig bekräfta eller dementera något. :)
Det är standard Micro USB, dvs det är 5V. Mer eller mindre miliampere spelar inte någon roll då enheten ändå bara drar så mycket kräm den behöver....