Separera namn med ett kommatecken.
Verkar vara många som kränger kinatillverkade beats by dre här så nu undrar jag... Nån som har nån Beats by dre Pro eller Detox på lager? Messa...
799:- mellanskillnad på nypris nu på prisjakt så erbjud han det så lär han slå till ;)
du har mess
Håller med... qsecofr är ju rätt känd här på forumet så han lär ju iaf inte luras :)
Har ett Jabra bt3030 liggandes. Dock inte nått clip på baksidan, halsbandet och ej originallurar. Pris 200:- **SÅLD**
Japp det var full screen launcher pro. Tack alla för hjälpen! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vad är detta för 3d launcher? http://www.youtube.com/watch?v=632u9jjaRN4&feature=youtube_gdata_player Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
jag kommer byta om det kommer en uppföljare med superamoled plus hd och nfc och utan pentile :)
Du får ju testa något nytt i slutet av 1a kvartalet för då kommer ju ics... Ingen mobil slår ju sgs2 eller saknar du nått speciellt? Sent from...
Grejjerna finns kvar och just nu i Stockholm! :)
Zagg InvisibleSHIELD Samsung Galaxy S II I9100 Screen säljes för 80:- Kan överlämnas i Stockholm (jobbar där) Bild + info...
Dockningstation med kartong 200:- Ser ut så här: http://cdon.se/hemelektronik/samsung_dockingstation_galaxy_s_ii-14305569 MHL adapter utan...
Update på första inlägget... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Funderar till imorgon. Batteriet vill frugan ha säger hon. Vi kan träffas på lörda om d blir affär för jag jobbar i sthlm i två dagar Sent from...
Heidenstam Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Du skulle ju inte ha nåra tillbehör ;) var i uppsala finns du? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Självklart olåst. Har aldrig köpt en låst mobil :) Den är svart. Vitt är tjejigt hehe (frugan har en vit) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
vad säger ni andra som är inne och spanar? Är det en bra deal?
2 lax e lite mycket imellan. Avstår. Skiljer en tusing på prisjakt mellan noten och sgs2
Inte hört med phonehouse?de ska tydligen ha pristak på reparationer Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kolla svar i din tråd :) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hur mycket? Släng ett getöga på prisjakt och räkna. Du kanske inte ens vill ha extragrejjerna jag har å då är det helt klart en annan prisbild....
Edit: ej aktuellt längre. Avvaktar mobilmässan i slutet av februari och ser om det kommer ut en note utan pentile. Har en SGS2 jag vill byta emot...
Har en SGS2 å bor i Uppsala. Extrabatteri 2000 mha medföljer. Köpt för nån månad sen. Mhlkabel och originaldocka värt 600 + ett tough case....
En Superamoled plus hd på note hade varit mumma. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hade ett sånt till min SGS2. Skärmen dog när jag tappade mobilen på 30cm höjd... Så nu rekommenderar jag ingen att köpa ett sånt då jag tvekar...
Jag kör stock iaf Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Samma här Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Funkar men mottagaren får reklam Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
På min försvinner vissa ikoner till appar när man starta om telefonen... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Testa blocket. Där brukar det finnas kapital Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vad ska du ha om de kostar 700-1000? 500? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vad kostar de annars då? Nån som har koll? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Testat byta simkort? Vissa har haft problem med för gamla kort Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Då kan vi avskaffa forum nu då när google tagit över :D Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
jag har Tele2 kompis nu och vill ha Tele 2 smart men ja som sagt jag vill inte ha ny mobil nu men jag vill byta abb.
Byta typ av abonnemang (tex kompis -> smart) utan och få bindningstid. Och sen när det kommer ut nån mobil man vill ha så kör man med...
Efter nån månad kanske byta telefon med bindningstid... Går det då det nya tex Tele2 smart inte har bindning? Kan komma ut nån man vill ha om 6...
Jag tappade min på 30cm höjd... Skärmen mörknade mer och mer tills den var helt död... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tagga ner lite nu va alla... Jul damnit :) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk