Separera namn med ett kommatecken.
Tror att jag har provat den. Kan ha varit nöjd, är inte säker. Vet att jag var hyfsat nöjd med första officiella froyo-släppet, den som bara låg...
Har provat några olika modem och försöker hitta ett som täcker mina krav... Just nu provar jag JPE. Är väl ute efter lite bättre batteritid. Hade...
Eller pratar ni importerade videofiler? =)
Hittar inga inställningar där man kan ändra filformat? Hittar att man kan ändra kvalitet, upplösning och så. Ingenting om att ändra mellan 3gp,...
Är ni helt säkra att era telefoner inte gör så? (detta gäller endast 2.2) Ställ in larmet på t.ex. 06.00, stäng sedan av det när det närmar sig,...
Allmänt problem. Vet ej varför det blir så eller vad man ska göra åt det tyvärr. Men du är inte ensam.
Jag hade så där förut... med orginal-ROM 2.1 dock. Då var det ett program som låg och drog resurser konstant i bakgrunden. (har för mig att det...
Går inte att lägga till Det här batterimoddet på doc´s tema. Har försökt med alla olika batteriiconer, blir bara fail. Funkar finfint på dom andra...
Om jag förstått allt rätt är det någon process som kerneln använder eller något sånt? Men jag håller med, den drar mycket juice.
Mitt batteri har börjat ladda ur sig mycket snabbare helt plötsligt... När jag tittar i batteri-historiken ser jag att tjänsten 0 har använt...
Vill inte vara den som är den, men. "Behöver" man lägga in v9? Har v8 nu och är extremt nöjd med den. Vad är det som är forbattrat? I övrigt...
Finns det några bra themes? Har kollat dana och har installerat det vanliga med utökade power-button-menyer men hittar inga anda när jag söker....
Har ett casemate jag köpte på mytrendyphone. Tycker som du, att det borde rekomenderas starkt. Extremt bra passform och dom tillverkar ett...
Har hört ryktas att dom har tagit in CaseMate på Telia. Var det ett sånt du köpte eller?
Tack så in i helvete! :p Nu ska vi se om jag hittar hur man installerar det, eller lägger in det eller hur man nu gör.
Om någon dessutom skulle kunna få fram vad fonten/typsnittet heter skulle det vara guld värt! :D
Kan inte på något sätt se att det skulle vara bristfällig kunskap i alla fall. Inte ska man förvänta sig att man måste roota och kunna ta sig in...
+1 :p
Varje gång jag vill (alltså ansluter via kies i telefonen)
Har kört med OCLF också. Och jag kan faktiskt säga att jag inte tycker den är bättre... :( (inte samma fel dock, bara allmänt seg en vecka...
Får också dom där vibrationerna titt som tätt. Dom kommer mer och mer ofta nu. Började få dom efter att jag la in Voodoo.
Du måste ladda ner appen superuser från market, sen är den rootad. Det är appen med en sjörövarandroidflagga som ikon! :p
Har stött på samma problem ett par gånger. Man får rycka batteriet. =( Har inte hittat någon lösning än. Dock har det endast hänt efter...
OT... Sjukt bra Maps-beskrivning du har där hossebo! :)
Skrev aldrig hur fort det ska gå...? Säger bara att man känner sig lurad. Säljer man telefonen på att den har 11n så kommer gemene man anta att...
Kan vara där skon klämmer, funkar ju att köra över 3g så länge då det bara är market som muppar. Annars kanske det är ordnat till nästa version av...
Ser på min router att mobilen kopplar upp sig via 11n. Men inte blir det mycket bättre hastigheter för det. Ligger fortfarande på hastigheter runt...
Min telefon har slutat att funka att uppdatera market med om jag kör över wifi..? Går bra via 3g. Annars funkar allt annat via wifi! Någon som har...
Är det någon som vet om det är kompatibelt att få in överklockning med voodoo-kerneln? Så som jag förstod det så måste man slänga in en ny kernel...
Använder du battstatt då? För den ser exakt likadan ut och går definitivt att få helt genomskinlig.
Går det att komma åt eller installera color-fixen via den här voodoo-kerneln eller? Har den där lite blåa nyansen på min display och det skulle...
Är ute efter att både spara batteri samt få lite mer skjuts i telefonen när det behövs... =) Kan ju ställa in lägsta och högsta frekvens för...
Skakar igång den här tråden lite igen. Är det någon som kör med SetCPU? Någon duktig själ som skulle kunna tänka sig att lägga upp en guide om...
Det är inte bara att lägga in tyvärr. Filsystemet i telefonen klarar inte filer som är större än 4 gig. Allt under det verkar funka galant. Lycka...
Det skulle jag också vilja veta. Det är ju grymt irriterande när man ska skicka över en fil lite snabbt. Då måste man som du säger, gå in i...
Det är inte samma som i 2.1. I den gamla versionen kunde man ställa in larmet på kvällen till t.ex. 06.00, man behövde inte ställa in några dagar...
JA, samma gamla gnällspikar som vanligt... =) Här är Niklas schysst och berättar för dom som kan komma att beröras att samsung har ändrat i...
Wifi är inte snabbare tyvärr. I alla fall inte på min telefon. Får till och med sämre resultat än innan 2.2. I :( 16 ner, 3.5 upp (flera tester...
Har prövat ett par cykel- samt gångrundor... Min GPS var totalt oanvändbar med de FW jag provat innan (original jf3, jm5, jm8). Med officiella...