Separera namn med ett kommatecken.
Men det är väl det ni ute i Kungshamn pysslar med under vinterhalvåret. Har aldrig träffat på ett sånt dött ställe som Smögen under vintern :neutral:
Vet inte om det är "största porrmappen-"tävlingen som man vill vinna... :teeth::teeth:
Nästan i klass med min porrmapp:teeth::teeth::teeth:
Jarå!!!! /Tapatalked
Nädå multitasking! ;) /Tapatalked
Kom igen nu Sverige! /Tapatalked
Jaha..
Ascii kan få en egen låda där endast han får skriva... :teeth::teeth:
Fan vad komplicerat! På Mitt-Telia konto? Eller Storytel-kontot?
Vad ska den heta då? :teeth:
Hur säger man upp den gratis prenumerationen som man fick på Storytel? För om jag inte minns fel så gällde den i 3 månader och sedan skulle den...
Jobbar du på Telia?
Skickar in WanamLite och ser hur den presterar i batteritid. Fått galna drains senaste dagarna på både Spotify och Snapchat... :teeth:
Han vill bara posthora lite ;)
Så man kan inte använda en AOSP kernel till en GPE rom?
Varför kan inte alla mobiler vara en nexus... Vad sägs om WanamLite? Någon som använder den?
Är GPE samma bas som CM eller AOSP? Ascii;
Det är ett alternativ, men hur ser det ut med kernels till den? Vilka passar?
En slimmad, stabil, batterisnål rom till S4an efterlyses!
Nä lite CS-S spelande nu då :D
Kostar 20$ ink frakt för två batterier och laddaren så jag kan ge 100:- ink frakt för batterierna. Väggadaptern är jag inte intresserad av då den...
Jag har varit, vet dock inte var Hammersmith ligger. Bodde vid Lancaster Gate utmed den röda linjen. Tog 3 minuter så var man på Tottenham Court...
Hur mycket är de använda? /Tapatalked
Ganska billigt tycker jag. Jag handlar åt morsan (hon betalar) då hon lider av fibromyalgi vilket gör att hon inte kan lyfta matkassar så i utbytw...
Nej tack. Gillar inte känslan av det. /Tapatalked
Det får vi nog göra. Låter dock fel när jag säger det då jag är så "oröd" som man kan bli...
En liten touch av kommunism är aldrig fel, så länge det inte är den som styr.
Punkter 4-10 är vettiga enligt mig. Är det inte så man målar upp ett "perfekt" samhälle? Men jag tror att jag och SvP har olika definitioner på...
Inte riktigt intresserad att betala mer än vad det kostar att köpa helt nytt.
Riks vet säkert /Tapatalked
Vad vill du ha för hela paketet? /Tapatalked
Vad är det för bordsladdare? Får nog passa på det då jag inte servad funktionen med ett s-view är...
Är det någon mer än för mig som snapchat lider av efterblivenhet? Kan ta uppemot 10 minuter för att få en notis om en ny snap, om jag ens får en...
Vill köpa lite tillbehör till telefonen. Skriv vad ni har och vilket pris. /Tapatalked
Svårt att läsa lite på partiernas hemsida eller? /Tapatalked
Note 3 har bättre batteritid än vad en G2 har. /Tapatalked
How about a own personal nuclear powerplant? /Tapatalked
Vad jag har läst på XDA (för ca ett halvår sedan) så var den tekniken "snart" här. Trodde den skulle komma i 2014 års modeller. /Tapatalked
Kolla på en solcellsladdare också, hade en för ett par år sedan när jag campade och den klarade faktiskt av att ladda telefonen. Nackdelen är att...
Menar ju bara att det inte borde vara så svårt att implicerar den nya utveckling gällande batterier ;) /Tapatalked