Separera namn med ett kommatecken.
Har lyckats få bakgrunden att se ut som jag vill! :) Tack för all hjälp! :)
Ok, kanske jag gör något fel, men när jag väljer "bakgrund" via quickpic så går det ändå inte att få crop-rutan över hela bilden. Gaaaah jag...
Detta är min första Android-mobil. Det var tänkt att jag skulle skaffa en tidigare, men blev aldrig av... Alltså kan jag inte så mycket om hur...
Nja, håller mig helst borta från kod, kommer ta alldeles för lång tid till att bli bra. Ok, ska ta mig en titt på den samt basic4android...
Tja! Pga brist på saker att göra för några månader sen så försökte jag ge mig in på app-development. Saken är den att jag kan ingeting om java....
Råkade missa ditt inlägg :P Tackar för svaret! Som sagt, så snart jag kan ska jag bege mig till nån butik för att känna på nexusen och se hur...
Ang TouchWiz - Ok, jag förstår! :) Bra att CES äger rum nästa vecka, ska utan tvekan vänta och se vad som presenteras :) Jo, jag vet att det bör...
Nice att det går att ändra utseendet och dölja :) Läste också att Google vill att alla ska ha basic Holo (Ice cream sandiwch) temat för att få...
Ok. Jag menar, TouchWiz i sig är inget problem för mig utan det jag egentligen tittar på är utseendet. Av det jag har sett på Youtube på Nexusen...
Ok, utifrån ditt inlägg drar jag slutsatsen att du tycker att Nexusen är bättre än GalaxyII? Hoppas att du har rätt när du snackar om att det är...
Tackar för svaret! :) Mjo, batteritiden är ju säkerligen bättre och vet att telefonen är rapp då den har bra grejer på insidan, men vad sägs om...
Tjena! :) Tappade nyligen min iPhone i marken så att skärmen gick åt helvete, så nu är jag ute efter en ny mobil. Farsan köpte en SGSII...
Japp, jag är inte så insatt i Java. Det enda jag har gjort är hello world och andra basic grejer genom att följa guider. Gick även Programmering A...
Mjo, det är bara gränssnittet. Bara det jag har gjort hittils med hjälp av drag'n drop på eclipse. Det sista jag gjorde var att infoga knappen som...
Tja, började utveckla lite enklare appar för Android. Har gjort hello world och lite annat. Nu har jag börjat på en ny app, en app som ska...