Separera namn med ett kommatecken.
De finns att köpa i svenska butiker för 200-300 pix. Netonnet bl.a. vill jag minnas.
Jag tror att det var en pik angående din särskrivning. Oturstråden hade varit korrekt svenska. Sorry för OT.
Som fil hanterare brukar jag använda en djup tallrik och en sked... ;)
Jag fick hem mitt skal från CaseCrown idag. Passformen är bra men inte hundraprocentig. Jag gillar dock det annorlunda materialvalet skarpt....
Jupp. Har kört dem i ett drygt år nu. Jag letade runt länge efter en ersättare till mina Koss Portapro och valet föll på dessa. Bästa ljudet du...
Installerat. Funkar klockrent. Älskar att jag äntligen kan köra Chrome på taben.
AKG K450 + AKG HA450(Kommunikationskit). Grym kombo.
Håller med föregående talare. Betala ALDRIG innan ni fått varan. Det är därför det finns tjänster som Payson och PayPal. Polisanmäl på stört!...
Rock Quicksand!
Även jag fick smaka på segerns sötma. Tusen tack!
Även jag bugar och bockar och tackar ödmjukast för hjälpen Christofer. Skalet kom fram utan problem. Som en något rolig passus kan jag meddela...
Jag beställde ett CaseCrown Galaxy Note clip on case idag. Skalet ser snyggt ut med lite läderfinish tycker jag. Vi får väl se om det var värt...
Och självklart använder jag den. Lite som kronjuvelerna, vid nobelmiddag och liknande tillfällen. :)
Precis... Jag har en Note OCH en S3 för att jag inte har råd... Stupid! Anledningen till att jag inte använder S3 är för att den verkar så...
Jag har typ slutat använda min S3 och sportar min Note istället. Sjukt att man ska vara så rädd för att ha sönder en pryl...
Här kommer några bilder på mitt Rock Quicksand. Det ser lite blåaktigt ut på bilderna, men i själva verket är det mer mörkgrått/svart. Jag skickar...
Jag lägger upp bilderna på Rock Quicksand till dig vid lunch idag. Borde innebära att jag får ett skal va? ;)
Here you go! Grym kombo. Jag har ett Rock Quicksand på telefonen och det funkar utan problem. Plånkan kommer från Mywalit. [IMG]
Jag har köpt ett från Krusell som heter Tumba. Funkar jäkligt bra. Dessutom finns en ficka på baksidan där man kan få ner några kort eller i mitt...
Inte helt logiskt. Ringtoner betyder ringsignal för mig. Tusen tack för hjälpen.
Nope. Men tack ändå.
Hur stänger man av knappljudet på det inbyggda tangentbordet? Jag har letat som en galning men lyckas inte. Stänger jag av systemljud försvinner...
Som HomieX skrev så behöver man ju inte besvära sig med att komma överrens med säljaren om man bara köper ett skal via eBay, så länge det inte är...
Frågan är ju vad som är skillnaden på parfym och luktvatten... :p
Jag har aldrig åkt på tull eller skatt på så små försändelser.
eBay är din vän. 11 dollars inkl. frakt....
Jag beställde precis ett ROCK Naked Shell till min Note. Jag har ett ROCK Quicksand till min S3 vilket är det absolut bästa skal jag provat om man...
1:B 2:Inget av alternativen (GO Launcher)
Det ligger inte på köparen. Det är säljaren eller i det här fallet serviceverkstaden som ska bevisa att det ÄR yttre åverkan som orsakat skadan.
Det där hade jag aldrig godtagit. Gå tillbaka och lev rövare säger jag! Hota med konsumentverket, Samsung och fan och hans moster. Be att få tala...
Nu är jag inte helt säker, men det kan vara så att han är född under andra halvan av 70-talet. Vi är nämligen födda med ett handikapp. Vi ser...
Sweet!
Jag beställde mitt runt 20 juni och fick det 5-10 juli vill jag minnas.
Såld
Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi?
Tanten borde ju dessutom betala självrisken... ;)
Moderator kan stänga denna tråd. Utlagd på Tradera. http://www.tradera.com/samsung-galaxy-s2-helt-oanvand--auktion_260103_159954409
SÅLD! Moderator kan radera tråden.
Det är i regel inga problem att lämna in en telefon för service utan kvitto så länge serviceverkstaden är auktoriserad. 2500kr vill jag nog ha för...
Bum...p!