Separera namn med ett kommatecken.
Har till s6, tror det är samma som till vanliga s7
Hej Bjuder åt en kompis 4k +frakt
det va ett bra pris med tanke på vad man fick till är telefonen numrerad på nåt sätt?
vad var priset?
hoodie?
tyvärr är semestern slut för denna gång
skänkte en pansar glas mot fraktkostnad till @gualm , swishade omgående trevlig som attan,rekommenderas till alla
Samsung har bäst kamera och så har det varit sista 4-5åren
I denna prisklass köper jag hellre en note 9 Eller 2 st op6t till både mig o grabben
Huawei butiken nere i Belgrad Serbien Den kostade ca 11500 kr utan abb
kameran var sämre än s9+(även om belysningen var bra i butiken)
mate 20 är en s8/s9 clon med edge skärmen kände på den o där var inget som impade [ATTACH][ATTACH]
nytt pris 200kr
Jag tror jag har hemma, får återkomma imorgon em
Vilken modell
Bilder?
Tror jag har hemma så du kan få mot fraktkostnad men är hemma först på onsdag
ordna wifog
4.4
Olåst?
400
Såg precis på Telenors FB sida att dom är nästa bolag att börja sälja Oneplus :-) sakta men säkert börjar fler få upp ögonen för Oneplus OnePlus...
köpte en telefon av @Jockmokk ,betalade via swish, fick kolli id efter överenskommelse. snabb leverans telefonen var i utlovat skick
sålde hemmabiosystem till @Jonilzon6 , fick snabbt betalt via swish. bra kontakt igenom hela affären,samt efteråt.rekommenderas till alla
jag är bara rädd att det gäller telefoner som är köpta genom andra (ex elgiganten ,mfl)
sålde skärmskydd till @waco2006 ,fick betalt via swish. smidigt och utan några konstigheter. Inget att klaga på alls. rekommenderas varmt till alla
jag instämmer, Äntligen !
Hur länge kör du budgivning? Vad ingår exakt till oneplus?
Vad har du för köp nu på oneplus? @jagu
Börjar med 900 för oneplus
finns den kvar?
se min annons du kan koppla tangenbord samt usb
Den är 42mm
Jag mätte bara glaset, skall man kanske mäta baksidan?
Har en Kolla min annons
jag o grabben älskar den svarta ryggsäcken
Köper den för 2000 inkl skicka lätt
som det har skrivits tidigare så blir den ingen överraskning när den väl presenteras det enda som jag kan anmärka på är att 3.5 mm uttaget...
jag funderar på att lägga en beställning, skulle jag inte vilja ha den så kan grabben alltid ta över den :-)
Android TV box Märke: Andoer WiFi o Bluetooth Hdmi USB mfl uttag Medföljer laddare samt Hdmi mini kabel 2gb ram 32gb minne 240inkl frakt