Separera namn med ett kommatecken.
Bump innan den går ut på blocket!
Köpte den på ebay.
Liten bump. Om ingen vill köpa den för 1400kr så åker den ut på blocket eller tradera snart.
Japp man ser vilket sim som samtalet kommer till. När man ska ringa har jag för mig att man klickar på det simkortet som man vill använda alt....
Ett genomskinligt skal ingår också. Några har anmält intresse men ingen har slagit till ännu.
Hej! Helt ny och oöppnad kartong. Använder en likadan själv som min enda telefon (fast 1gb ram varianten) och är supernöjd. Underbar stor 5" FHD...
Jo jag har med den när jag undervisar elever. Vi kör bakgrunder som jag gjort i sessionband och garageband mfl. Använder den till en egen övning...
Anledningen till att jag valt att köpa en ipad istället för en android platta är inte bara det att android har sämre respons utan fraförallt...
Hej! Jag säljer en Toshiba encore 2gb/32gb Windows 8.1 https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=106499 Skickat från min neken N6 via Tapatalk
Lag=fördröjning , och ju mer desto sämre användarupplevelse. Ganska relevant i denna tråd kan jag tycka. Fryslagg är ju också en form av...
Har du prövat ios någon gång? Om så är fallet så märkte du nog att touchresponsen är bättre jämfört med android. Om inte så grattis! Det problemet...
Sant som det var sagt. Det finns en del ipads på begagnat marknaden med ett smutsigt förflutet. Så jag betalade ett par hundringar till och köpte...
Vill köpa en i gott skick. Någon mindre repa gör inget men ingen kantstött/sliten enhet vill jag ha. Bör vara oläst eller låst till tre. Skriv...
Jag köpte mig en ipad air. För endamålet det enda vettiga alternativet! Skickat från min neken N6 via Tapatalk
Ja verkligen spartansk är den. Den var även benägen att krascha på min lur.
Testa något annat än Chrome. Just chrome har jag hoppat över på mina androidenheter pga mycket dålig prestanda. Det laggar och har sig. Med stock...
Du får 350kr. Tänk på att det är snart 9år gammal hårdvara och inte en appleprodukt.
Toshiba Encore Windows 8.1 platta 8"2gb/32gb 2000kr! Garanti. Skickat från min neken N6 via Tapatalk
Som svar på din fråga så tycker i alla fall jag att det vore jättebra om android kunde utvecklas på detta planet med latency etc. I musikprogram.
Det är lugnt! Anledningarna till att skapa musik på diverse elektroniska saker, det må vara synthar, keyboards,samplers,plattor,telefoner är...
Tråd kan låsas då jag fått vettiga svar i början av tråden. Skickat från min neken N6 via Tapatalk
Ni verkar ta er friheten att skriva om rubriken på min tråd. Tråden handlar om android för musikproduktion. Har du någon bra förklaring till...
Har du nåt att tillföra till diskussionen om android och musikproduktion eller vill du bara skapa oro? Skickat från min neken N6 via Tapatalk
Telefonen har ännu inte kommit men jag väntar den innan helgen hoppas jag. Skickat från min neken N6 via Tapatalk
Tyvärr för lite. 2100kr gäller. Eller åtminstone 2000kr... Skickat från min neken N6 via Tapatalk
Kvaliteten på den inbyggda högtalaren är av stor vikt även om man lyssnar på talad radio. Det finns inget värre än att höra en stickig ,vass röst...
2/32gb minne. I toppskick och endast 4 veckor gammal. Garanti kvar. Köpt på Dustin home. Intel baytrail 4 kärnig processor. Snabb! Bootar Windows...
Du menar så här? http://www.youtube.com/watch?v=3Xa75w-vEXk Outside the box men är det bra? Högst individuellt skulle jag säga.
Tack för din input. Jag är en vanlig användare som gillar att pilla lite meed root och sånt men har ingen kunskap om hur android fungerar på det...
Hobbys måste väl också få kosta lite!? Jag köpte min iphone 3gs 2009 på avbetalning med tre som operatör och priset på telefonen var väl närmare...
Jo det är vackert...we shall overcome.... Varför nöja sig med ett märke när man kan plocka russinen ur kakan och ha en ipad och en android lur...
Vill fortfarande köpa in mig i Apple-landet.
Jag kan varmt rekommendera att göra affärer med Spindrift, inga som helst problem. Alltid tillmötesgående och svarar på tilltal.
Hur kan du se det? Videon handlar om ett tillbehör och ljudet är ju inte på något sätt kopplat till vad som händer på ipadsen i videon. Skickat...
Som musiker och musiklärare använder jag gärna min platta och telefon både till när jag själv övar och i min undervisning. Jag är mer än nöjd med...
Nja men i alla fall smartare än en telefon som är oförmögen att spara ett dokument på av användaren önskad plats. Skickat från min neken N6 via...
http://www.99mac.se/forum/t/302874-spara-filer-pa-ipad Detta är en anledning att välja android. Filhantering! Skickat från min neken N6 via Tapatalk
Nej nej. Inget installerade av sånt krafs och jag vet i vilken mapp jag lägger saker o ting, sån koll har jag i alla fall...Min upplevelse av...
Äsch. Jag kör mac istället. Torrent fungerar ypperligt. Skickat från min neken N6 via Tapatalk