Separera namn med ett kommatecken.
Jag har haft samma problem med min Desire HD som jag hade tillför att halvår sedan, och problemet med pauserna kom även vi offlineläge. Jag körde...
För mig har det varit totalt omöjligt att få in CM7.1, den fastnar bara i första skärmen som visas vid start men CM7,03 och den senaste nightly...
Finns det någon app som använder sig av den inbyggda fm-sändaren som går att programmeras när den ska byta kanal eller stängas av?
RCMix s v1.1 A2SD+ version for Bravo HBoot uppladdat
Vet inte om det beror på samma sak, men när jag flashade rommen från Rom manager så fick jag bootloop men sen flashade jag direkt från recovery...
Det ända problemet jag har märkt hittils är nedkopplingen av wifin, men det har ju varit ett tag så jag misstänker att han känner till det.
Det är inte fixat ännu.
Version 1.0 finns bara i ++ version, då måste du ha cm7hboot.
Måste bara säga att det ser fint och verkar bra, men jag tycker dom olika knapparna ser lite märkliga ut, typ lite suddiga och en del är...
Version 0.8 ++ är uppladdad nu, med kamerafix och ny kernel.
jag kunde ladda ned den, men jag har bara gjort 2 inlägg. Sen är det bara i utvecklingsdelen av forumet du inte får posta förrens du har gjort 8...
Räcker det inte bara att vara inloggad för att få ladda ned filen?
Det ska finnas en fix för kameranom du går till sidan på xda, på sidan 214 tror jag det var. Har ej provat den själv. Edit....
Jag använde det som beskrivs på den här sidan. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=794638
Hade samma problem när jag försökte lägga in alpharevs cm7 hboot direkt från minneskortet så jag fick lägga in det på annat sätt och då fick jag...
vi har samma problem på våran wildfire och desire, vi har telia.
Tack för det, höll på att formatera kortet bara för att se om det kunde hjälpa.