Separera namn med ett kommatecken.
Vad är det "nuvarande" problemet? Att det nya skriver över det gamla?
Säger som andra, kul läsning! Trist att de till slut fick nytta av mobilen :-\. Jag har både Avira och Prey, dessa verkar bra, men hur de...
[IMG] Känner mig awesome som lyckades installera Spotify på min virtuella Fedora... Vet inte om det var speciellt svårt, men ändå :)
Sätt äggklockan på 10 min :-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Bara för att kolla. Har du wipat allt i Cwm? Alltså Factory reset - dalvik -cache? Sedan flashat romen? Vid HTC loggan, hur många minuter...
Droiderna demonstrerar, Droiderna har fått nog, Droiderna vill ha trygghet, här i sin egen tråd ;-). Det jag gillar med att sandlådan är stängd,...
Ska sätta igång och plugga C++, lånat feta boken på biblioteket, kan det innebära ett jobb är det ju bra ;-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Vet inte :-), lite hemligt än så länge Sent from my Nexus S using Tapatalk
Haha, lite väl hård dom där va? Du gav inte ens telefonen en chans att be om ursäkt? :-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jobbintervju om några timmar :-D Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag är rätt van vid att jobba med CustomDialogs iom min Anteckningsapp samt kalori-appen, så, om du bara visar oss den snuttkoden med dialogen, så...
Jo men, vad behövs? En site med produkter säger inte mycket :-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Då har du väl inte sett filmen.... ;-). Bra filmer för övrigt Sent from my Nexus S using Tapatalk
Har precis sett Zillah och Totte live! :-D Sent from my Nexus S using Tapatalk
Lite smått nyfiken på detta... Vi har ju en underbar tjänst, Temperatur.nu, men den är beroende av väderstationer i Sveriges städer, troligen...
om det finns P-vakter så är det kanske deras jobb... Men om inte....
Bra fråga, du borde bli politieker! ;D
Och så måste du ha giltigt legg för att få hämta ut det ^^. Det är nästan värt att ta en dag ledigt för, bara för att hämta ut det ;D....
Tja, om någon bemödar sig på att ringa polisen och gnälla, ta foton etc så... Sent from my Nexus S using Tapatalk
Fick lära mig på körskolorna att det är böter / någon form av straff om man parkerar utanför linjen Sent from my Nexus S using Tapatalk
Kolla länken för att veta lite briefly hur man gör med Cwm, kräver olåst bootloader Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jo, men hur ser man att den är fixad efter att ha kört OSet i , 30 min? :p
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=24154049&postcount=53 Mitt första intryck :P Namen, de som många säger, webläsaren är...
Kolla nexus s-forumet :)
Officiellt android 4.0.4! :D
Im glad i didnt throw in a rootad rom 4.0.4 då :P
men jag undrade ju om jag slapp wipa :P
Jo jag vet om "kan"-risken, flashade en del med min Desire, och där hade man som grundregel att om man bytte från Sense till CM, så skulle man...
Känns inte som en rimlig ursäkt :P
Vet inte om det är klagomål eller stor fundering, men varför måste det ta sån jävla tid att ta emot saker ifrån hongkong, kina, korea??? Mellan...
Kan man kasta in en 4.0.4 ROM ovanpå en stock 4.0.3ROM, utan att wipea ?
Minns när jag la min beställning den 24 april -10, och hur leveransen dröjde på grund av askmoln. Drygt 10:e maj fick jag min. Minns också...
Det är sällan refrängerna är på engelska... Dock blir de lite mer hett med att göra versioner på koreanska, japanska och engelska. Varför ska...
It's A SPAM!
Nu är det den 27e, vi skulle få en uppdatering i mars... men är det möjligt då att de går över till april?:/
Wohooo! De snackar om K-pop på SR p3 :D
Har du skickat in den redan? Nej verkstan gör det inte själv. Hur gör du för att den ska söla ner sig? Vad jämför du med? Sent from my Nexus...
Chuno, aka Slave hunter. http://wiki.d-addicts.com/Chuno En riktigt jävla bra serie från Korea, min första koreanska tv serie som jag följt, oj...
Det finns ett netonnet i närheten, om de är billigare tror jag inte. Vet faktiskt inte, men gekås skulle likväl kunna ha hdds? :) Jag köpte...
Wohooo, får sluta 2 idag istället för 5 :D