Separera namn med ett kommatecken.
Funkar bra hos mig... Har du provat att rensa data och installerat om appen...? [emoji53]
Felpost - sry ヅ
Google spärrade sync av bokmärken...?
ACR slutade funka för mig när jag uppdaterade till 7.1, utvecklaren påstår att det är en bugg i OS, och att alla inspelare har samma problem, men...
Det blir ofta så efter en uppdatering, två saker du kan göra, det bästa är en fabriksåterställning för att minska konflikter mellan nytt och...
Har nu testat både Opera och Brave och jämfört dem med Chrome. Jag saknar åxå adblock i Chrome men annars är jag nöjd med appens utseende och så,...
Skumt... För jag kan sätta WhatsApp på låg prio och ljud sätter jag inget, då får jag bara en notis... [emoji53]
Långtryck på appen - appaviseringar - där ställer du in ljud, ljus, vibrationer, prioritet, toast, mm i Oreo, inte många som vet, inte ens...
Ni som använder Dropsync till Dropbox och kanske även har Mega som moln borde kika på denna, "MegaSync" av samma utvecklare ヅ Autosync MEGA -...
Lite mer info från den nya Dev ヅ I’m taking over Tasker! I’m taking over Tasker! – joaoapps
Tasker now owned by joaomgcd, developer of Join and AutoApps
Japp, gick igenom ALLT [emoji33] Jätteskumt, men eftersom jag vet att de är ett bloat/adware företag så orkade jag nog inte heller ödsla sådär...
Förlåt för massa ot här! [emoji72] Jag klickade bort den och den försvann i en minut, sen kom den tillbaka... Absolut, reklam, men de kan ju...
Gah! [emoji33] Direkt kom detta upp över själva bordet, och det går inte att stänga av... Så jag vet inte... hahahahaha [emoji85] [IMG]
Tack snälla! ヅ Ja, ett av de bästa borden på marknaden utan tvekan, när inte deras bloat stör...
Aha... Ja, för jag ÄLSKADE det bordet, då jag bara skriver med t9, men all skit, de hade lagt till väder, låsskärm, ads när telefonen låg på...
Mja, nope, samma ordlista, men jag har kört den så många år nu och har skapat en egen ordlista, så jag är nöjd ヅ Så, vadå har de gått ifrån all...
Apropå T9, vill du slippa all skit i Touchpal så har även Smart Keyboard åxå T9 ヅ Jag skulle inte kunna skriva utan det ヅ [IMG]
Ingen som har något att säga om CyberGhost?
Tack! ヅ
Tack ヅ
Står ingenstans om vad den kostar, och om den har kill-switch...
Jag förstår, men du behöver inte använda dessa om du inte vill ヅ Du gör såklart som du vill, men detta är iaf en pålitlig app och jag har fått...
Nu slänger jag ut en följdfråga till den som vill svara ヅ Om jag installerar, säg Samsungs browser, för den skyddas av Eset som jag har i min...
Nu spammar jag lite... [emoji85] Sign the Petition Popular Photo Gallery App QuickPic Has Been Bought By Cheetah Mobile, And Users Are Pissed...
? ヅ [IMG]
Förlåt för massa OT, men var kan jag hitta den infon? Detta var väldigt intressant, för som sagt, Google släpper igenom väldigt många appar som...
Fast, samtidigt kan man ju undra vad Google har för koll när de låter alla appar från Cheetah vara kvar... [emoji53]
Så du skulle rekommendera avinstallation av den?
Ett flertal gånger, jag är väl inte ny här ヅ Förlåt, men ja, det är det första jag gör när appar strular ヅ Men ingen skillnad, oavsett OS...
Nu har jag åxå varit med om att foton "försvinner"... Vet inte vad som hänt med appen, men sedan någon vecka tillbaka laddar den inte upp foton...
Aha, då är jag med och det förklarar saken ヅ Fattar inte varför google tog bort att jag kunde "screen off - data off" utan root, de skyller på...
Aha! Tack ヅ Men webbsidan "Statcounter.com" funkar inte heller, där står det att sidan inte kan hämtas, har testat att White-lista men den godtar...
Ingen fråga, VPN drog igång själv, men det fungerar inte ändå [emoji45]
Ingen vpn, ska jag sätta på den?
Japp, jag får en push... Jag tänkte mig att allt skulle tystas... Vet inte riktigt hur jag skickar WhatsApp med skärmen av... [emoji1]
Ingen fara! ヅ Tack snälla, men jag får det inte att funka, trots att skärmen är av så kommer WhatsApp fram... Vad gör jag fel...? [emoji53]...
OT, men eftersom vi ändå pratar lite Blokada här... Hur gör jag för att kunna visa vissa sidor, fungerar inte att lägga dem under White-list......
En app som denna kanske där du kan lägga till gps som en tile...? ヅ Shortcutter - Quick Settings & Sidebar – Android-appar på Google Play
Fast det är ju open-source - bara att kika om du hittar något galet i koden ヅ Här hittar du den, GitHub - blokadaorg/blokada: The best ad blocker...