Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Köpte denna från phonelife nyligen och den passade inte på klockan då säkerhets-snäppet inte knäppte låste. Någon annan som märkt liknande...
Hej, Är det någon mer än mig som har fått 12h klocka nu helt plötsligt? Jag kan inte hitta menyvalet att ändra detta längre. (I telefonen).
Jag fattar inte.. min watch 4 har Google Assistant men försöker jag installera det på min Galaxy Watch 5 Pro så står det bara att språket inte...
Någon som känner igen notisen från Drive? Jag äger ingen projektor. Har endast klocka kopplad på bluetooth.
Har sett flera indiska videos där man har menyval att spela in samtal automatiskt. I Samtalsappen > inställningar och under "uppringningar-id och...
Hej, Vad heter tjänsterna där man beställer t.ex. en telefon från amazon till UK å de skickar den vidare till Sverige mot betalning? Mvh
Jag kör med Android Messages som SMS-klient. Det har funkat hur bra som helst tills för några dagar sedan. Nu har jag börjat missa SMS. Oftast...
Jag får ingen notis om nya mail förens jag går in i appen Gmail och uppdaterar manuellt. Då visas mailet i appen och jag får en notis som jag...
Stötte precis på en påhittad artikel i nyhetsflödet som var vagt märkt "Sponsrat". Är det verkligen nödvändigt för swedroid.se att sjunka till...
csmgdl.lgmobile.com/dn/downloader.dev?fileKey=FW1F33M2328CAJLC9D894FS/H81520A_00.kdz har aldrig installerat kdz men ska köra efter den här senare...
Blir otroligt trött på att vissa sidor laggar å hackar sig fram värre på min G4 än på mitt Donkey Kong Game & Watch från 1982! Hur funkar det för...
Finns det bra alternativ till Xposed? Jag lyckas inte hitta något själv tyvärr.. Grunden till att jag letar är att Xposed inte funkar till...
Jag vill mig minnas att en ball grej med Android Lollipop skulle vara att man kunde synka sitt konto till vilken lur som helst. T. ex. om jag...