Separera namn med ett kommatecken.
[IMG] Hello! Jag har skapat en ny sms widget och jag skulle gärna vilja höra lite åsikter om vad ni tycker! Kan ge er en gratis fullversion om...
Någon som kan reda ut detta för mig: Jag håller på att göra ett spel och jag ritar ut bitmaps i en array, meningen är att 10 av dessa bitmaps...
Ska snart lägga ut min första app på market och dividerar lite om man ska lägga upp olika apk:er för olika upplösningar? Inser att man kan...
Jag är nybörjare på programmeringsfronten så detta kanske är en dum fråga, men jag har sökt nätet runt utan att hitta ett vettigt svar! Håller...
Idag börjar Google I/O i USA, tror ni dom kommer presentera något kul till våra nexusar/android? :) Jag (och förmodligen fler) hoppas hoppas på...
Köpte min nexus i torsdags och insåg igår att youtube appen inte fungerar! Någon annan som har samma problem? Testade att slita ut den ur...
Jag använde mig av denna metod (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=724251) och gjorde en ext3 partition, allt fungerade fint...
Är det någon som lyckats ta ett screenshot av sin galaxy s med ddms? Jag installerade usb drivern med en fil jag hittade via en sökning på...