Separera namn med ett kommatecken.
Har du köpt den? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag har dock satt +46 framför de kontakter som inte fungerade.. och jag har inga bindestreck i någon av mina kontakter... utan antingen en 0:a ,...
Lite svårare för t.ex folk som min mamma som typ, spenderat 25-30 år på SAAB, och som aldrig skrivit CV, och som är 8-9 år ifrån pensionen... Med...
Hörs det något "eko" när man talar med folk med denna romen? Flashade in senaste Radion till sambons lur, men det ekar ändå "ibland" när hon...
Börjar med praktik :), smått företag, måste vara säkra på varje person de anställer... annars "kastar de pengar i sjön" ... :)
Själv får man en "jobbdator" sen, som jag kommer kunna ha mycket annat kul att göra på, undrar dock om den är bättre eller sämre än Vaion... en...
det lät faktiskt som en bra deal.
Muckar du med mig vaah? Jag skickar mina kuzineer!... Nä, vet inte vem du menar, bryr mig inte heller... I veckan ska jag köpa en present...
Ursäkta för mig "Jag" inlägg då .. Försökte dryga mig ... Reconnnn swingar banhammern... :)
Fortsätt tills du får OTAn ... Det kommer ploppa upp en popup, om du inte gör manuellt.
Alltså allt är GMs fel, eftersom det vägrade ge med sig om sina licenser. Jag tycker synd om min mor som nu blir arbetslös. Sent from my Nexus...
Visa ord. :-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Usch, Saab konkar, Kim Jong Il är tydligen död, förhållandet är slut och familjerådgivningen gav inte mycket mer än att man bara pratade med en...
Då kliver man in till familjerådgivningen nu. Dock ska dem inte hjälpa oss att lösa förhållandet, utan att kanske ge oss ett bättre slut, så...
Spelar ingen roll, men Ladda hem över wifi :-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Det kommer när det kommer. Kan du inte vänta, lägger du in sen manuellt, exakt samma sak :-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Det fungerar, testa. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag är nöjd med min Nexus S. Och den kommer finnas med till typ april då jag plockar ut en galaxy Nexus, om jag inte skaffat det innan :-) Sent...
OTA är "over the air ". Och det finns sätt att kolla. Men oftast dyker det upp när du minst anar, annars kan du göra det själv, du går inte utan...
Dåligt system! Ring och klaga :-P Sent from my Nexus S using Tapatalk
Börjar bli en aningens trött nu, min mor har åkt hem, jag och barnen har hälsat på deras moster, och ja, det var ju upp ganska så tidigt i morse....
Typ god morgon, haft en underbar morgon med mina töser, kollat på Svt play och lite film på morgonen och bara snoozat i sängen. Bitterljuv...
Underbara vänner, synd ni inte bodde nära bara.. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Har upptäckt att sms appen syncar kontakt namnen dåligt, den visar bara nummer.. Trots att Personer visar namn och allt... Nåt ni upplever?...
Det gjorde mig inte glad :-\ Sent from my Nexus S using Tapatalk
För mig fungerade allt direkt, med 9020 och telia Sent from my Nexus S using Tapatalk
Läsa saga med gråt i halsen = dålig kombo :'(. Det kanske låter konstigt, men detta är liksom, inget vanligt uppbrott. Ingen av oss vill det,...
Ja det fungerar utan root, det finns ju en inbyggd recovery i alla telefoner Sent from my Nexus S using Tapatalk
Visst är det, men bättre sambo får jag leta länge efter, om jag orkar.. Vi har ju inte separerat än, blir väl någon gång i mars... Det är väl...
Önskar jag kunde säga nej på den frågan Sent from my Nexus S using Tapatalk
Om det ändå var så... Sent from my Nexus S using Tapatalk
Nej, du kommer in i recovery ändå, ladda hem filen, döp om den till update.zip och spara den på sdcard Stäng av telefonen, starta med volym upp...
Starta om bara :-\ Sent from my Nexus S using Tapatalk
Är det såhär det känns, att vara singel? Sent from my Nexus S using Tapatalk
TMO = T Mobile, dvs i9020/i9023-versioon
Leta på xda, länken finns där Sent from my Nexus S with ICS using Tapatalk
Öppna dialer och skriv *#*#checkin*#*# .bokstäverna står på siffrorna Sent from my Nexus S with ICS using Tapatalk
Sorry, är trött och miserable... Har otan nu på telefon, får fixa mig en 2.3.6 ota, den verkar inte gå att flasha officiellt på annat sätt....
Eller vänta på en rootad version. Jag unrootar imorgon, behöver en stabil lur Sent from my Nexus S with ICS using Tapatalk
Flasha stock och kör checkin Sent from my Nexus S with ICS using Tapatalk