Separera namn med ett kommatecken.
Någon som kan hjälpa?. Behöver en usb 2.0 samt hdmi ut hub med 4 usb 2 ingångar och en hdmi ut. Gärna strömförsörjd. Dtt då jag vill kunna köra 4...
Kan man regga citygrosskortet i s pay? Vilka medlemskort stödjs annars? Hur gör man?
Såhär minimal blev min hemskärm. Googla s8 + hide notification bar. [MEDIA] View: https://m.imgur.com/a/7dTf2 [MEDIA]
Jag vill ha tips på ställen som accepterar samsung pay? Så man kan testa handla fysiskt me mobben i affär?
Samsung notes (ej s note) står att appen inte stödjs på datorn.
1. Det går fint att share notes men autosynk får jag inte rätt på? 2. Det finns 3 windowsappar och både "samsung notes" och "s-note" i både...
Stort tips innan alla laddar s note från play.. Denna stödjer mer grejjer än play varianten. [MEDIA] View:...
Hejhej. Om jag tar en offscreen memo så sparas den ju i notes sen. Men hur formaterar jag mina gjordaanteckningar till text?? Känns som den...
Många verkar ha problem med dessa. Mina funkar ej. Funkar era?
Lirar en hel del kort och brädspel, men det är svårt och jobbit att hålla reda på poängen. Just nu har vi ett google docs dokument och alla har...
Till extrabatterier man köper medföljer en plastlåda av hårdplast där man kan förvara extrabatterier on the go. Någon som vet vart man kan köpa...
hårdplastfodral (batteriförvarings ask) till galaxy note 4 batteri. köper gärna för 50kr styck om någon har ett eller flera.
söker en app som visar föregående gång jag hade skärmen på varje gång jag sätter på skärmen. ofta på morgonen så glömmer jag när jag gick till...
Söker en väderwidget som visar "timme för timme" tex som när man går in på klart och trycker. De widgetar idag som visar timme för timme (de få...
Någon som vet om det finns någon plugin till tasker som kan kontrollera någon typ av robotdamsugare? Funderar på att köpa en wifi enabled...
Man kan ju skicka ljudmeddelanden (röstmeddelanden) via whatsapp. Skulle vilja att det automatiskt spelas upp utan att jag behöver trycka på...
Satte i ett nytt sd kort i mobilen igår. Satte på mobilen och hade den i jackan. Utan mitt godkännande hade nu lollipop installerats :( Usch......
Video time lapse funktioner finns det gott om appar till. Videokvaliten är inte i närheten vad kamerans fulla megapixlar på ett foto är dock....
Typ heroes of might and magic el liknande? Obs där man kan möta varandra online?
När jag har en och samma session, tex En sida, eller i synnerhet internet radio kan det stoppa nån minut mellan övergången så ja får trycka...
Latitude är ju bra men uppdaterar "varannan till var tredje minut". Inte bra om man skall ha GPS jakt (jaga varandra över stan springandes med...
Hej, vet inte riktigt hur detta har hänt. Men om jag står på dialern och trycker sms och sedan "lägg till" (mottagare dit smset skall gå) så...
Säger batteriet är tomt vid byte av batteri. Måste koppla in laddaren för att den ska fatta. Att det är fullt batteri? Typ 1 sek med laddaren...
s2 släpptes för nästan ett år sen i sydkorea. hur kan den fortf krossa allt? tycker d verkar märklit? gjorde man medvetet nexus sämre för o...
Sjukt ball grej jag komm på!! Testade "videocall" till en polare med samma mobbe. Det kommer inte upp nån varning att det är ett...
ja föredrar 2.3.3 stabil version. slipper blå linje gentemot 2.3.5 vad föredrar ni och varför?
Hittar inte i marketplace? Måste man uppgradera google maps? hur gör man?
Vad är snabbaste på galaxy S2? Klassiskt 3x4 (utan T9) 3x4 knappsats (med T9) qwerty (utan T9) qwerty (ink T9) qwerty swipe 3x4...
Tänkte bara kolla om det finns studier på vad som är snabbast.. Klassisk knappsats 4x4 tangentbord, med T9 eller "qwerty"...
undrar om det finns någon snygg widget med typ lite halvt genomskinlig bakgrund där man kan skriva upp en massa saker (widgeten skall täcka en hel...
Använder någon verkligen det? T9 kräver bara en hand och går Ju snabbare?
Volymen på film/mp3 osv är hälften av vad testlåten i androids settings-medievolym?
sedan nån vecka tillbaka får jag unknown device när ja kopplar mobben till PCn. samma på jobbdatorn som hemma. så något bör ju va snett med...
klarar denna fantastiska mobil av (eller kommer den via uppdatering klara av) 4g nätet? jamenar den är ju snabbast på marknaden innan htc...
Mega bugg!! började med att jag hade den inkopplad i datorn. funkade inte att överföra dator utan telefonen trodde det var en laddare istället...
enl engadget släpptes den 28 augusti. dualcore 1.5ghz två partitioner på interna minneskorter för snabb flashning mellan UI´s Xiaomi Phone...
när jag dubbeltappar zommar den för lite oftast. ibland 1 av 10gr zoomar den tillräckligt häs inne på swedroid? standard browsern? nån ide för...
alla får till as-coola saker :/ om jag skriver något tex en klocka... blir det ThreeFOURTYtwoo osv. medan vissa andra har typ " 3:42...
galaxy s2 s inbyggda printscreen är awsome! men den funkar inte i filmer (printscreenen blir svart). någon som vet hur man tar skärmbilder från...
galaxy w på 1.4 ghz vs s2 på 1.2ghz? vilken hade ni valt? w släpps nästa månad.