Separera namn med ett kommatecken.
Hittade väldigt väldigt många ord som inte hörde hemma i min lista. Även ett av mina lösenord :O Dock inga av orden jag har problem med, får väl...
Men jag vill inte :P Nej men ärligt är väl helskumt att den ska hänga upp sig så ihärdigt på ett ord, det kan väl inte vara tänkt så`?
Ja jag bytte direkt till Launcherpro och sen Zeam då jag har testat sense på annan telefon. Jag har Zeam vald som default, men sense är väl ändå...
Jo klart det går. Men då förlorar jag alla tillagda ord också, det är min sista utväg
Testat, 180 tecken bara sol, funkade inte. Jobbigt :)
Bara min telefon som verkligen inte kan välja bra ord i vissa fall? Skriver jag GE får jag IF Skriver jag SOL får jag POL osv Vet att det...
Är det någon som kör med Sense och kan ge lite synpunkter kontra annat? Kör med Zeam och tycker det funkar bra men saknar verkligen HTC's snygga...
Allmänt tycker jag vplayer funkar bäst. Men om du har möjlighet att lägga in en lägre upplöst film, gör det? Lite som att köpa hd tv utan hd...
Min drar bara 5 %, använder jorte. Det som däremot drar batteri är snowstorm hos mig Sent from my Desire HD using Tapatalk
Om man använder nattklockan så stannar skärmen på hela tiden ju, supersimpelt! Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jao, det är ett mindre helvete att få på, men det går att få det bra Sent from my Desire HD using Tapatalk
Toppen på bilden är botten, som man ser på hålen, så nej det är rätt ;) Sent from my Desire HD using Tapatalk
Hahahaha, tar det så lång tid :P Sent from my Desire HD using Tapatalk
Fick mitt po s550 idag. Ser bra ut, men var väldigt svårt att få in telefonen första gången, töjs dock ut efter ett par timmar. Jag är nöjd Sent...
Okej, hur är det med Dreambox då, det är väl vad hdmi uttagen är till för? Sent from my Desire HD using Tapatalk
Om du använder launcherpro behöver du bara dra en app från listan till papperskorgen och hålla den där några sekunder, sen släppa Sent from my...
Ups, oj. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Imorgon tänkte jag köpa ett hemmabiosystem, har ett presentkort från siba(...) och dom har inte det största utbudet. Men har ögonen på de två...
Testade 2.1 OpenEtna på min kusins, gick inge vidare. Fastnade på bootscreen hela tiden
Finns en massa apps, jag kör med battery indicator. Annars om du har rootad har cyanogenmod en inställning för det
Well, det är ju ganska så oanvändbart för mig om den måste vara kopplad, får vänta på stabil och säker root :) Sent from my Desire HD using Tapatalk
Kan man ta med en kombination av knappar som på tex ipod eller måste den va rootad? Sent from my Desire HD using Tapatalk
Nej, men har du tänkt rengöra med diskmedel så ;) Skrev dessutom att jag menade zaggs :) Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jag dammade bara av med den dammfria duken som följde med(zagg) Tänk på att låta luren avstängd ett bra tag om du får mycket vätska i den, tar...
Har för mig att en känner av om locket är av, finns ju typ nån tryckkänslig grej eller nåt som en plastpinne i locket trycker in. Edit: mozze...
Vad betyder det om man aktiverar tillåt skenplatser? Sent from my Desire HD using Tapatalk
Samma här, ett helvete att få på baksidan, men gillar gummikänslan Sent from my Desire HD using Tapatalk
Ups, glömde dra ut mappen till root på SD :S
La in Navigon i nya luren men när jag startar den står det att den måste uppdatera, väljer wlan och den säger alltid att det inte finns nät fast...
Hittat
Nu ska min pappa ta över min Hero(för avancerad för min syster:p) och han smsar ofta med släkt i hemlandet, så han vill ha arabiska, den är inte...
Kan hålla med dig där, men det är inte motivation nog att ta av den
Vet inte vad ni menar med gummiaktigt, men efter ett tag så får den(iaf på skärmen) en väldigt slät yta som faktiskt är skönare än skärmen tycker jag.
Hur länge väntade ni innan ni startade luren igen? Har precis fått på mitt skydd och jag behöver alarmet till imorgon, vet inte om jag vågar...
Måste väl betyda att den ändå laddas när den upptäcker att batteriet inte är 100%? jag brukar ofta spela och smsa och chatta på kvällen när den...
100% är vad det är, efter det är det antingen underhållsladdning eller ingen laddning den gör. Skulle dock gissa på underhållsladdning då...
Man kan wipa från menyn om man håller in power och home, men det kanske inte går om den inte är rootAd Sent from my Desire HD using Tapatalk
Bara o hålla in power och home knappen när man startar så kan man wipa därifrån, men det kanske inte går med telefoner som inte är rootade Sent...
Samma för mig. Var ju dåligt Sent from my Desire HD using Tapatalk
Tack, har en fråga som inte är värd starta en tråd om. Om jag väljer någon ljudförbättring i stock musik appen, får jag det i Winamp också? Tycker...