Separera namn med ett kommatecken.
Ah, sweet! Ont på revbenen? ;)
Haha klart Sumpan är förort, älskar Sumpan. <3
Blir så när man bor i förorten. ;)
Hahah det är ju precis så Android fungerar eftersom det är så öppet. Du kan göra vad fan du vill med din telefon.
Sweet! (:
Langa upp bild när den är klar! :)
Nä inget speciellt. Sätter man sig ned och letar ordentligt och djupt i Play store djungeln så kan man hitta riktiga guldklimpar. Will do!
Ska nog sätta mig och leta efter nya trevliga appar som ingen vet finns. Finns många guldklimpar där ute.
Undrar vad nästa "big thing" kommer bli inom smartphone-marknaden? Känns tyvärr inte som att det blir batterifokus iaf.
Weeeeoooo
Ölölölölölölölölölölölölölölölölölölöl <3
Hehe ja precis. ;)
Derbynerver. alalalalalalalalalal
Föga förvånande. Bra tjänst på sin tid men snabbt omsprungna av andra företag. Tveksamma inkomstmetoder bidrog säkert.
Mjo, är redan riktigt sugen på att se vad Google hittar på för nästa Nexus. Känns som att det egentligen är det enda man vill ha, ändå. ~5"...
Tja, lätt att maskera problemen i så fall. Absolut.
Är inte skillnaden att på iOS så får man inget kraschmeddelande som på Android utan apparna bara stängs ned, och att man därför upplever att iOS...
Haha [IMG]
Haha jo. Nästan så det går under falsk marknadsföring. :p
Beställde Coca Cola en gång och fick Freeway Cola :(
Fight Club. 5/5. Äckligt bra, en riktig klassiker.
Ja, retas med folk som är väldigt politiskt korrekta är en njutning. :p HAHA. "Hej, en kaffe med PK-boll tack!"
Haha Lite kryptiskt. Kan ju vara antingen eller. :p
Vad blev det för kombo? S6+iPad?
Mjo. Såklart det finns personer som varken är särskilt bra eller gör någon glad på YouTube men det finns även de som har det som jobb. Lättare att...
Haha ja, någon speciell kanal du tänker på?
Hähä, brukar använda den som bas ibland. Kan bli riktigt bra när man är klar!
När är din Dolmiodag?
Skulle precis sticka ut och handla, så började det regna. Får avvakta lite hehe
Haha ja det var det!
Wtf, vaknade upp på soffan. Trodde jag låg i sängen haha
Hatar att vakna tidigt
Hehehehehhehehee
Weho! Flera stycken som ska ha fest i kvarteret ikväl. Fest! Kommer bli lyckat,
Weho! Fest!
Ja det tycker jag. Inte den bästa serien jag sett men absolut, den är sevärd helt klart.
Senaste av The Blacklist.
Hehe så sant så.
Hahah kör du också resorb?
Sweet. Får kolla in den! :)