Separera namn med ett kommatecken.
Om du syftar på hans signatur så är det väl inget fel med det?
Någon som har ett bra recept på hosta?? Orkar inte denna plåga mer.
Funka inte. Försökte skapa en backup - mobilen kommer till "android vid låda backup grejen" sen startar den om..
Någon som har någon bra lösning då det inte går att göra backups i CWM ?? Står typ "could not generate md5 checksum". Hjälp mottages
Done. Intressant enkät. :)
1. Vad är dist?? :o 2. Har du några bra guider till Arch?? Hittade inte speciellt mycket info om det.. Blir nog att testa både Arch och mint på...
Arch såg ju ut som början på 80 talet, fast äldre :D Iaf på screensens jag såg. Och sen så är väl inte arch något för en som knappt vet vad...
Någon som vet något om Linux Mint?
ComboFix | freeware
Ok.
Jag tror du måste byta launcher för att kunna ändra storlek på widgets..
Gött. Flasha via CWM? Wipe på något om man kommerr från tidigare version ?
Vilket är det bästa ubuntu / linux os:et ?
Vart finns dom?
Popupen?
Testa en återställning om du inte hittar något annat alternativ..
Såvitt jag vet så funkar det med alla xperia modeller :) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Tapatalk länk tack! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Wut?? Jag trodde du var "gammal" Hur gammal är du då ?
Det kallas "overscrolling" och ja, Det ska vara så :)
Nja, Jag skulle väl se det som att det är du som har gjort något galet. Om andra har lyckats installera den vill säga.. Lycka till iallafall
Om du vill ha hjälp från oss på forumet är väl det smartaste du kan göra att skriva vilka appar det gäller..
Har du kollat i superuser appen så att den inte är nekad? Vad kommer upp när du öppnar appen? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Finns i widgetlocker. Dock kostar det. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Hehe, såg det igår på ultralinx blogg. Ganska nice faktiskt. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Har du testat SEUS?
Kan någon testa om ni har problem med xda i tapatalk. Jag kan inte besöka utan att logga in och när jag loggar in händer inget utan sidan bara...
Det kan man lugnt säga! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Har läst det inlägget ett par tusen gånger och så skriver man fel ändå :o Pinsamt:o:innocent: jaja, Tack för rättningen iaf.;)
För det första ligger väl tråden fel? Och sen finns det ju redan en tråd om detta.....
Ingen är ICS. Weklyn har inget att göra med ICS medans Stable är temad som ICS. Som jag uppfattar det. Någon får rätta mig om jag har fel.
Congratz!!
Ser ut som detta Lite:...
Tackar :D
Någon som kan länka ett par snygga MIUI teman??
Funkar extended settings mod med 1.12.3 ??
Då håller man på att flasha MIUI igen. Suck vad svårt det är med ROMar :D
Fyfan vad coolt!!
Då hoppas jag du återställde mobilen, packade ner den i lådan och reklamerade xD OnT: Fail.. :p
Nvm, Hittade svara själv