Separera namn med ett kommatecken.
Någon som vet en stabil Nightly (CM7)? Antar att jag inte ska ta senaste då det är nightly vi pratar om..
Snusdus & Knasen Knasen är min brorsa om du inte visste det @X10_minipro på swedroid
Fixar du in mig och Knasen så vi kan spela? Tacksamma :)
Kör senaste Stable och den funkar hyffsat.. Batteritiden är inte jättebra men som någon sa så ska man vill ge det lite tid.. Något knas med att...
https://swedroid.se/forum/post753439-2077/
Har du testat appen jag skickade till dig i pm ? Funkade prima för mig och brorsan..
Om en app ligger i minnet drar den inget batteri, Bara Ram minne.. Ledigt ram = förlorat Ram. När en ny app öppnas och den behöver mer Ram...
FAQ: Why You Shouldn’t Be Using a Task Killer with Android Läs lite där.. Du behöver inte döda processerna då android sköter detta själv.. Sen...
MD5 - Wikipedia, the free encyclopedia
Tankar appen, laddar upp och skickar i ett pm till dig då. Så får vi hoppas att det funkar.. :)
har du testat och rensat cache:n för market? Om du inte får det och funka så skicka ett pm så kan jag skicka appen till dig :)
Sök på old market på market.. väl inne i appen kan du välja mellan nya eller gamla market..
Då jag igår installerade MIUI och idag har fixat lite tweaks mm så har jag bara en uptime på 1:36:56 Blir förhoppningsvis lite längre uptime när...
Bra video infexis, Bra musik (enl. mig) och bildkvaliten var ju inte usel, Den kunde ha varit bättre med likväl sämre. :)
Stort Grattis!!!!!!!!!!! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Nvm,
\data\com.kanokgems.smswidget Lägg dina egna ikoner där i, Tror jag
https://market.android.com/details?id=net.igecelabs.android.MissedIt&hl=en https://market.android.com/details?id=com.kanokgems.smswidget&hl=en
Japp det är aktiverat, När jag trycker på en app(vilken som helst) från minneskortet dyker den gamla vanliga rutan upp med Install eller Cancel....
Bakgrundsbilden!? Nu hänger jag inte med riktigt.. Vill du ha en annan bakgrundsbild på din lockscreen?
Om du tankar en slider i webläsararen i mobilen ska du bara behöva klicka på den för att installera i widgetlocker..
Kan inte installera appar från minneskortet.. Hjälp!
Ett sånt OT inlägg för att inte verka dryg måste ju bara tackas ;D Kör senaste Stable och tycker batteritiden är dålig, Har inte följt tråden...
Kör Darky's Rom och den funkar sjukt bra..Inga omstarter eller annat buggat och bra batteritid också..
Du har som sagt inte CWM. Läs vad det står överst när du är i "cwm"
Där ska du posta din bild med info Häs ska man kommentera och fråga grejer.
Sök på old market på market Skickat med tapatalk
Installerade någon uppdatering i Windows update och plötsligt är Kontrasten för höga, Märker av det vid speciellt rött och gult.. Någon som vet...
Jag har aldrig flashat med kies, Men det ör det officiella Samsung programmet.. Googla så tror jag du lär hitta..
Antagligen så har du ingen launcher.. Dock vet jag inte hur det ska lösas, Enklast är väl via en flashning med Kies
Läste att 3 hade strömavbrott så ingen kunde ringa i hela landet.. Skickat med tapatalk
Vad bra att det löste sig :) Skickat med tapatalk
Kanske har missuppfattat det hela men kan det inte vara en repa på skärmskyddet då?
OT: Det visste inte jag, du får gärna dra iväg ett pm med länk så slipper det bli för mycket ot :P
Hur lång batteritid får man ut (ca)?
CPU spy visar hur mycket CPU:n spenderar i varje frekvens dvs 100 MHz 200 MHz osv.. Grym app för att se om mobilen går i Deep sleep som den ska...
Är det bara på min mobil eller funkar inte "musik widgeten" på låskärmen? Har någon nån lösning på detta ?
Det är ju inte bra, Då kan man lika gärna stänga av den då jag oftast ändå inte får någon notifering -_-
Bordsdocka Samsung Galaxy S Möjlighet till fler bilder? Ni har också skrivit fel i texten, Iaf enligt min mobil då min laddkontakt sitter på...