Separera namn med ett kommatecken.
Batteritiden var bra innan men blev märkbart bättre i 26.1. Riktigt imponerad.
Nu är det megastutter istället (prova att svepa från widget-skärmen till hemskärmen) :teeth: Kanske är bättre i iOS 26.2 Beta 1 som kom precis.
26.1 släppt nu. Det är ett nyare bygge än RC.
Har kört 26.1 RC ett tag nu och det är ett stort steg framåt. Visuella glitchar och microstutter förekommer fortfarande men överlag är det mycket...
GBoard har inte uppdaterats på tre år så tveksamt om det kommer lösas, tyvärr.
Förhoppningsvis kommer 26.1 inom ett par veckor. Indigo har inte uppdaterats särskilt frekvent men det låter som att det kommer ändras framöver....
Ja. Den kostar inget. Har testat en del nu och resultatet är inte lika bra som tidigare. De behöver göra justeringar för iPhone 17.
Har det fungerat tidigare? Trodde endast 15 och senare hade den funktionen.
Adobes kamera-app Project Indigo stödjer nu iPhone 17. Anledningen att det tog lång tid var att de hade problem med selfie-kameran (vilket kommer...
Jag har varit nöjd med de Oneplus-mobiler jag haft. De har känts snabba och haft vettiga funktioner. Tycker det är tråkigt att de gått från en mer...
De hatar nog att de var "tvungna" att låta folk flytta sina appar, haha. Det känns fortfarande på tok för omständligt. Likadant med Quick...
Det vore utmärkt.
Två snubbar med lövblåsare försöker rensa parken på löv. Hur kan detta oljud vara tillåtet? Blir tokig snart :neutral:
17.1 släpptes 25 oktober och 18.1 28 oktober. Kanske kommer RC nästa måndag och sedan officiell release 3 november.
iOS 26.1 Beta 4 (dev), med möjlighet att justera Liquid Glass-effekten, släpptes precis. Förhoppningsvis har de fixat några av de irriterande...
Riktigt bra byggkvalitet överlag jämfört med tex. Samsung på den tiden. Nu handlar det nog mer om att någon köpt varumärket. Ungefär som med Nokia.
Blir alltid nostalgisk när jag hör HTC. [IMG] HTC may be entering the gaming phone arena with a budget model
Det går inte att tömma helt, telefonen stängs av innan det sker. Dagens batterier är inte lika känsliga som förr. Att planera sin användning och...
Nog min favoritfunktion i iOS. [IMG]
Postnord delar ut paket på lördagar i storstäderna.
Det har ju funkat fint för de flesta innan. Nu är det felaktiga AI-svar följt av annonser :teeth:
Hör fler och fler som beklagar sig över resultaten de får när de Googlar. Min mor undrade häromdagen om det fanns andra sidor att söka på eftersom...
Säljes för 450 kr inkl. Skicka Hem.
Det förutsätter öka. Strax uppe i 60. Har det stabiliserats för dig? Edit: Insåg precis att det inte handlade om Apple Watch 7 utan Samsung Watch...
Alla uppköp och nedläggningar de senaste åren får en också att undra om de ens har en långsiktig plan.
Fungerar inte för mig heller. Har LF.
Mina ikoner laddas också om då och då när jag låser upp telefonen eller går till hemskärmen. En av många småsaker. Är på 26.0.1
Ingen mörkblå?
Idag funkar det som det ska igen. Har inte fått någon uppdatering så det var antagligen något strul hos Google.
Tack för förslaget men det påverkar inte scrollbeteendet. Gillar också telefonen i övrigt!
Hade varit kul med en ny Pingvin men det känns inte så sannolikt. Tiden för roliga detaljer är nog förbi. Jag har inget emot At a Glance-widgeten...
Har haft detta problem till och från i flera år. Undrar om de någonsin kommer fixa det ^^
Hittade fler som haft problem de senaste dagarna. Att växla mellan WiFi/5G löser det tillfälligt. Har inga problem på iOS så det verkar vara...
Får inte Gmail-appen att funka på min Pixel idag. (Version 2025.09.22.811856720.Release) Någon mer som har problem?
Det kan säkert lösas men jag är inte säker på att Google ser det som ett problem. Vill minnas att jag sett issues i Googles felrapporteringssystem...
Har testat men det har inte gjort någon skillnad. Tack för tipset dock. Problemet uppstår främst när man håller telefonen med en hand och sveper...
De säljs ju inte här längre så den kanske stiger i värde :)
Jag har inte gillat hur det känns att scrolla på Pixel sedan Google gick över till Tensor. Scrollen på 7 Pro var nog värst. 10 Pro känns sämre...
Scrollen är ett irritationsmoment men det påverkar inte hur snabb telefonen upplevs. Det är snarare animationerna, i kombination med haptisk...
Jag gillar den nya designen. Känns väldigt fräscht. Gillar fortfarande kameran och har inte noterat någon försämring.