Separera namn med ett kommatecken.
Jag vågar inte testa. Står det att appen kräver root så testar jag inte utan att rootat. Radera manuellt. Japp, det är så jag gör idag och därav...
Kontrollbehov?
Ja, det är old-news. Jag reggade mitt kontantkort direkt när jag skaffade det. Betalar ofta med SMS.
Var har du läst eller hört att SMS-betalning är på väg bort? Kommer detta wallet-jox vara kompatibelt med kontantkort också?
Jag vill inte lägga in mina kortuppgifter på telefonen, för market-köp och annat. När kommer de göra så jag kan betala med ett sms för appar,...
Kräver root. No way för mig :) Tack ändå.
hihi, läskigt sammanträffande.
Jag undrar vad det finns för app som rensar bort filer och mappar från program jag avinstallerat från telefonen. Det är en jäkla massa mappar och...
Stänga av mobilt nätverk och dra igång det igen, manuellt. Det funkar för mig. Var gång.
Vad hette megauploads app, alltså deras appversion av Dropbox så att säga? Aldrig hört om en synk-klient som heter megaupload
Okej. Då är jag med. jaja, vill de stänga ner Dropbox så får de väl göra det.
Jag förstår inte ditt inlägg. Om jag har piratkopierat material på min moln-drive? Det har jag. Massor, och haft ett par år. Utan åtgärd. Så jag...
Vad är megaupload och vad har de för backuptjänster?
*fniss* Att Dropbox skulle bränna diskarna jag har mina saker på är helt ointressant. Det kommer aldrig ske. En femtiolapp i månaden är det lätt...
För mig är det skitsamma. ALLT har jag i "molnet" Med 5 GB på Google Drive, 65GB på Dropbox och skall även skaffa sky-drive. det räcker och blir...
Dubbelpost! https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=1040645#post1040645
Jag tror att vi inom en snar framtid kommer ha telefoner som anammat Ladda medan du rör på dig, som vissa klockor gör. Samt solladdas. Så...
Huh? Omröstning? Var? Melodiskiten genererar plenty doleros för det vinnande landet. Väl investerade skattepengar. Läs på, gör om, gör rätt....
http://www.expressen.se/nyheter/driftstorning-i-telenors-mobilnat/
Converteter är bara att googla. Finns många. Beroende på hur mycket du vill betala förstås.
Kanske till och med skapa ett generellt underforum som kallas "Arkiv - För utgående/utgångna modeller) där det går att lägga de telefoner som...
Det följde med ett tunt vitt mobilskydd, som en liten väska. De extra hörlursplupparna låg i en mindra sådan.
Om inte operativet fungerar som det skall på datorn låter det som det är något spök med hårdvaran. jag hade lusläst och filtrerat alla eventloggar...
Hur ser eventloggarna ut för systemet? Där borde det gå att utröna. Låter väldigt dyrt med en serverinstallation jämfört med vanliga Win7.
Ser ju helt ok ut. Är det en laglig kopia av Windows7 som inte fungerar?
Vad har du för hårdvara?
Aha, okej. Varför?
Vad är det för typ av server du installerat? Exchange? SQL? IIS? För du kör väl inte ett serveroperativ för din desktop i allmänhet?
Ah, missade det
Det följde med ett litet slags fodral, eller skydd, till sambons Mini Pro men det har blivit så slitet att vi vill köpa ett nytt fint. De...
Inte för att detta är en Windows7-tråd, men precis v a d skall ändras i Windows 7, som inte fungerar idag?
Alltså... du lägger ju ner dina bloggar hela tiden och kommer med nya... som också läggs ner efter något halvår. Det är ju då ingen ide att ens...
Ccleaner har väl ingen defrag inbyggt?
Socbidraget är väl runt 8000:-
Precis. Då kan jag lika gärna använda windows.
Så vill ni köra Ubuntu och alla dessa bloats. Så be my guest. INte mig emot alls. Men det är ju en smaksak. Ubuntu/Windows. Same same
http://sv.wikipedia.org/wiki/Gentoo_Linux
Men då undrar jag, varför Ubuntu minimal, när det finns bra mycket smidigare varianter med ex. Gentoo?
"Generellt kan man säga att skärmen är att betrakta som i fullgott skick om 99,999 % av alla pixlar är felfria, dvs 2,3 pixlar på en upplösning av...