Separera namn med ett kommatecken.
Det fins inga tillbehör till ZTE så väskan är köpt i en väskaffär, två yttre fickor och extra skydd innuti. Blocket censurerar alltid så det står...
Jag har tröttnad, säljer min ZTE light, kolla Blocket, Stockholm, surfplatta
Köpt hos Telia i Kista utan abonnemang förra veckan. Skärmen ok men ingen ”HD”, duger. Känns ok i kvalitet. Stadig. Fattas flash för vissa TV...
Manualen är på 118 sidor, 9,3 Mb, så ni får adressen här. Låt er inte skrämmas av att det står BLADE på första sidan och här och där i manualen,...
Jag är mycket nöjd med min efter att jag hittade manualen på ZTEsweden.se. Men hur kan jag få tag i Flash för 2.1? Undrar om ZTE V9 och ZTE...
Här hittar du manual på engelska even om det står att den är på svenska Har nu fått igång synkning mot Outlook samt Dropbox. Den fungerar bra som...
Telefonen säger: Modellnummer V9 Fast programvara 2.1-update1 Basbandversion V9B01 Telefonen fungerar!
Köpt hos Telia i Kista utan abonnemang i går. Skärmen ok men ingen ”HD”, duger. Känns ok i kvalitet. Stadig. Fattas flash för vissa TV program men...
Har just fått i gång min ZTE light. Manualen finns inte på SD minnet, var? Det fans ett tangentbord med öäå när jag fick den, men försvann och...