Separera namn med ett kommatecken.
Ja, nej, vill det sig riktigt illa skulle de kunna låsa ute lurar från en viss tillverkare från att ha åtkomst till Google Play Services, men även...
Ny serie på Apple TV med Skarsgaaard: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=vEioDeOiqEs
Som jag förstår det råder det redan deflation i Kina, men de kan inte hejda sin egen produktion eftersom de då kommer missa sina tillväxtmål,...
Ja, haha, förstår inte hur det skall fungera om de skall hålla sig till den regeln, om det plötsligt blir individuell prissättning på alla varor.
Eequity nära köp av Prisjakt - Breakit | Placera.se Här kan man läsa mer. Intressant om att Google kör individuell prissättning vilket skapat...
Nej, det är en rätt stor omställlning, särskilt om man på Android kör en custom launcher. Jag kör dual wield mest för jag tycker det är roligt att...
Haha, lagom störigt.
Testa kanske en factory reset på din router.
Nu kan ChatGPT referera/komma ihåg samtliga tidigare konversationer: https://x.com/OpenAI/status/1910378768172212636 En rätt trevlig feature,...
Testa dessa stegen: [ATTACH]
Ja, Paypal är rena rånet. Det är lite samma sak om man betalar på Amazon i Spanien eller Tyskland och låter dem växla åt en.
Ja, dvs göra precis som du planerar att göra :)
De gjorde någon remaster/remake och dylikt, men de blev inget bra. Jag provade den här lite fort, och den kändes riktigt trevlig i jämförelse.
Om du kikar PJ-historiken för fjolårsmodellerna flera år tillbaka, så är det i regel nu +/- någon månad som brukar vara botten. Därefter...
[ATTACH] Nytt på Gamepass. Blir ju spännande att testa till helgen, även det förmodligen inte lever upp till klassikern.
Kommer ni ihåg när Pölsemannen nästan fanns överallt? Finns inte kvar på många platser längre: Här finns vi – Pölsemannen
Ja, det borde gå bra att ändra till 24Hz så länge monitorn du ansluter har stöd för det.
Ah, grymt! Jag har som sagt ingen Switch, så jag tänkte se om det dyker upp något bra på REA innan tvåan kommer och kanske slå till på någon titel...
Jösses, det var en gammal CPU! Otroligt att fortfarande se en sådan i användning :) Du kan få en mycket nyare GPU för samma pengar: Amazon.se...
Känns som Microsoft borde släppa Windows med en ny kärna snart, för varje bugg de täpper till uppstår två nya. Jag hade inte haft något emot om...
Jag brukar inte köpa storpack, så om man bara köper till tex två personer blir det klurigare att få ihop det. Man orkar ju inte äta så mycket mer...
Kan man köpa spelet där med?
Kolla nu @cobbe !
Hur kommer det sig att antalet korvbröd per förpackning aldrig går går att matcha 1:1 mot antalet korvar per förpackning. Minst antalet korvbröd...
Om något ökar väl bara incitamenten för Kina att sälja i EU om de blir begränsade i USA, och jag har inte sett något om några planer på att EU...
Ah, sweet! Inte hunnit testa e/OS ännu, så hade missat den biten.
Här går det visst att se utbudet/bevaka erbjudanden, men det går inte att komma till någon store front vad det verkar:...
På Nintendo.com kan man se utbudet i Nintendo eStore, men jag hittar inget motsvarande för Sverige. Hur ser man utbuddet om man inte äger en...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v:Dyr-KJy-xKo Någon som testat en sådan här kamera/radar man kan sätta bak på cykeln? Vore riktigt...
Kände inte till Murena, men det såg ju bra ut om man inte själv vill rodda med att sätta upp nextCloud på en egen server/homelab. Man får 1GB på...
[ATTACH] För de som har Lunar EB får man nu lite mer poäng. Jag tror det var 5 poäng (?) per 100 kr tidigare, men nu är det 8 poäng. För...
https://www.reddit.com/r/aivideo/comments/1jujzh2/how_toothpaste_is_made/ De...börjar bli rätt bra nu/'verklighetstrogna'.
Ja, nej, fördelen på Amazon är ju att de inte drar några pengar förrän varan är skickad. Är också rätt tveksam, men förbokade den utan bundlen så...
Går förbeställa mario kart bundle nu utan invite på tyska Amazon: Amazon.de Edit: Vanliga går nu också beställa: Amazon.de
Snapdragon 8 Elite 2 påstås erbjuda stora prestandaökningar Den här kan bli rätt spännande om man gillar handhelds. Jag väntar på en handheld med...
Ah, phew!
Ja, man kan dela ett konto på Lunar med flera personer: Gemensamt konto med upp till 10 andra
Kommer för övrigt alla "Made for Nintendo Switch 2-titlar" av gamla spel att kosta pengar om man äger Switch 1-versionen? Det vore ju lite...
Ett litet problem iom att Nintendo emulerar Switch 1 är att det verkar vara en del inkompatiblitetsproblem med tredjepartstitlar: Nintendo Switch...
Träffa roboten med eget sinne – AI tar fysisk form på LTU "I will remain loyal to my creators at Luleå Tekniska Universitet" ...är det inte...