Separera namn med ett kommatecken.
Har de helt och hållet slutat med Postnord på Amazon DE? Jag har tre beställningar (FBA) jag lagt i nära tid som vardera skeppas med Bring:...
De där är enbart till för om du får glapp, för att motverka att styret vibrerar, men det problemet verkar inte G30 Max lida av i någon större...
Ja, att den inte går att ladda fullt på max en timme är en stor nackdel. Batteriet har rätt begränsad kapacitet, så det är något av ett mysterium...
Nej, jag försökte se vilken codec som används genom att aktivera utvecklarinställningarna i klockan, men där står dessvärre inget/saknas...
I listan i denna tråden kan du ju se vad som fungerar/inte fungerar. Som @Aramis säger är det i princip enbart EKG och blodtryck som är...
Är nog svårt att gå med vinst under expansionsfasen, så de flesta går med förlust särskilt de första åren.
Xiaomi har inget sådant intyg eftersom ingen spark är typgodkänd. Det är något de själva måste bekosta varför det inte är så populärt. Om du...
Klocka: 46 mm eSIM/LTE aktivt: Ja AoD (always on display): Ja, men med handledständning avstängd Användning: Notishantering/samtal Batteritid:...
Telefonen var väl också säljarens egendom fram till dess att ni ingick i ett avtal om att telefon samt kvitto skulle avyttrats i utbyte mot...
Nej, det finns ingen A/B-partition på sparkarna, utan bara en ROM. När du fabriksåterställer nollställs vissa inställningar, men...
Såg att det finns en solpanel också för kamerorna, om man ska placera dem lite mer otillgängligt och inte kan/vill dra fram kabel: Wasserstein...
Snyggt @poipen! Blir väldigt spännande att se batteritiden, både med LTE och utan. Går det att se någon graf för batteriet eller dylikt?
IKEA har bra grejer!
Inte testat dem med Sony-lurarna, men de sluter mer tätt och ger i regel lite djupare bas samt gör att ANC:n fungerar bättre än med de vanliga...
Jag gillar Comply:...
Du har inga problem med samtalskvalitén/mikrofonljudet?
Jag skulle nog köra på Rad Power Bikes i stället i sådana fall. Det är ett rätt stort märke: RadMini Electric Fat Bike. Finns en egen sub på...
Om man läser runt lite på olika forum verkar det mest efterfrågade inte vara bättre kamera, bättre display eller mer prestanda, utan främst bättre...
Men fördelarna man får som statuskund håller inte kvar dig då? Jag är bara silverkund själv, så vet inte riktigt hur det ser ut på högre nivåerna.
Jag ska ta en bättre bild när nästa gång jag passerar, och lägga på Reddit, så kanske man kan få ett svar på det. Annars får jag väl skicka ett...
Vilken lättnad, vad bra att det löste sig :)
Ja, det är lite märklgt, haha. De kanske bara gjort en egen flagga för trolla omgivningen lite. Ska se om adressen kan ge någon ledtråd.
Det är typ två vita trianglar bara, och sedan två blå trianglar, som i sin tur har en vit stjärna. Totalt tre vita stjärnor. Försökte googla på...
Någon som vet vad detta är för flagga? Det är tre stjärnor, en med röd bakgrund och två med blå.
Ordnat.
Jösses, vad märkligt. Har du hört med supporten? I normala fall kunde man ev. lägga en ny order, men då skulle du gå miste om laddplattan.
Min bror beställde en grön 44mm BT igår via Benify, och den blev skickad idag 3/9. Verkar med andra ord finnas på lager.
@Fraise betalade du med kreditkort? Skicka in all dokumentation du har till kreditkortsföretaget i sådana fall och reklamera köpet, så gör de...
Nej, den byter inte region vid vanliga FW-uppdateringar, utan då måste man själva flasha om den.
Fick också igenom laddplattan (46mm, Benify). Fanns ingen ruta för serienummer när jag skickade in uppgifterna, utan fyllde bara i det som gick...
En lite kul grej. Jag kom på att jag hade ett mindre belopp på mitt P.F.C-kort som aldrig skulle komma till användning. Har en order på Amazon som...
Nämn här annars kanske: Fyndtipstråden - Rabattkoder
Haha, nej, jag är ingen 3D-fantast heller.
Det var inte direkt svårt att få bra platser :) Om man har Benify kostar biljetterna 99 kr/styck, brukar köra deras presentkort. Dvs framför 159...
Shield är fortfarande lite dryg om man vill matcha framrate med uppdateringsfrekvens, vissa strömningstjänster ger DRM-fel (tex Disney+) när man...
Det bästa är att det aldrig blir mindre roligt med tiden :) Är lika trevligt varje gång man tar en tur.
USB fungerar fint för de flesta tillverkare. Oftast kan man få en ny firmware tidigare den vägen också, då de brukar publiceras på hemsidan innan...
OMG! Tack - bokar :D
Jag gillar Comply själv (dock inte testat med Buds Pro):...
Firmware-uppdateringarna brukar inkludera diverse fixar för allt möjligt, så det finns väl ingen anledning att inte uppdatera när de kommer. De...