Separera namn med ett kommatecken.
Jag har den på import från Finland, du får översätta.
Finns bara en lösning på det problemet - att köpa filmerna. :P Edit: Om du inte är beredd att skiljas från ett par av dina dubletter (tripletter,...
De gillar inte mystiska ovanliga portar. :P
Hmmm, mycket märkligt. Fungerar utmärkt för min del både från mobil och jobb-nätet.
Om ni lovar att inte överbelasta/hacka min stackars Raspberry Pi som fått jobbet som webbserver så kan ni få testa första utkastet av...
Det var så kallt igår att Audin tappade backspegel-glaset. :p Skitbil.
Jag utgår från att alla andra bilister är ute efter att döda mig mig, samt att alltid tänka "Vad är det dummaste som kan hända i denna...
Jag har aldrig haft problem med snö, men det betyder ju inte att MÅNGA andra inte har den blekaste om hur de ska hantera det, vilket ger problem,...
Folk kör av vägen, lastbilar fastnar i backarna, folk fastnar i snön. För ganska exakt ett år sedan hade vi t.ex flera lastbilar på rad som...
Jag märker att du inte bor i Skåne. Här går det åt helvete varje år när snön kommer. :D
Är Swedroid 3.0 60% annonsyta? :D
Kommer du inte hemifrån i snöovädret?
Vinter!
Då var halvan av internet som använder Cloudflare tillbaka online. :D
Vi hade ett tag en pizzeria som hette Bella Mozarella. De hade byns bästa pizzor. :D
Jag har en känsla av att antalet köpare är ganska lågt. Mycket som behöver klaffa, egen databas, samma API-lösning osv. :D
Jag har byggt en mojäng att använda alla de där gångerna man bara vill se en film, men inte bestämma sig. [ATTACH] Den slumpar filmer från min...
När det kommer till färska nyheter är oftast en vanlig sökmotor bättre.
Ska de inte ens hota med att sluta sälja sina produkter? Vilka mesar.
Det känns lite fel att använda MongoDB.
Tror du blir mobbad om du har någon fattig telefon i din trendiga ~2200 kr slunga. ;)
Singles Day, dagen alla svenska handlare glömde när de bestämde sig för att köra Black Month istället. Inte för att det någonsin var så stort här...
Audin är det största måndagsexemplar jag någonsin stött på. Alternativt cursed. :p
Skulle hämta bilen på verkstan, men de hade blandat ihop nycklarna och skickat iväg mina med annan kund. Erbjöd mig att ta en annan bil, men det...
Kika på DHL, de brukar vara rimliga åt andra hållet iallafall.
Se till att den har en separat kanal för center till att börja med, undvik 2.x -modeller. En del har dessutom "Clear voice" eller liknande namn,...
Jag har en Lenovo ThinkCenter M920Q, men kan inte påstå att Windows var nedlåst alls på den. Har du stulit en skoldator eller något där du inte...
Undrar om det släpps före Tesla Roadster. :p
Smartskallar på tråd. [ATTACH]
Cdon satsade på en annan Black än Black Friday. Blackface-annons på Cdon igen – trots löftet
Perfekt för alla som tycker att fakta är vänstervriden! :)
Jag vill minnas att jag bara gav "app"-användaren läsrättigheter i media-datasetet för att det skulle fungera.
Sådär ja. Kontrollerkort till den primära enheten är färdigt. Med plats för ARGB ljusslinga, PIR-sensor och 6 par röda lysdioder. Blev en bisarr...
Mitt Halloween-bygge har blivit för omfattande och nu vet jag inte om jag hinner bli klar. Lär dra ut och supporta min far idag och jobba övre i...
Det hann inte ens bli november. [ATTACH]
Volvon från 2005 gick också igenom utan anmärkning. Audi A3 2010 - inte ett år utan att något krånglat.
Får nog bli någon bättre begagnad liten Toyota istället för Audin, som kompletent till XC70n.
Tror inte kidsen finner politik läskig.
[MEDIA]
Del 2 av Halloween-projektet är nu på prototypstadiet. [ATTACH] Det är en fristående enhet som dels har två röda dioder (ögon) som är synkade...