Separera namn med ett kommatecken.
Blir nog en rätt fin uppgradering, särskilt vad gäller kameran. Brukar köra på Phonelife.
För seg SoC för att vara så intressant, eller? Snapdragon 662 är ungefär hälften så snabb som Snapdragon 7xx-serien. Tycker kraven på bra...
Ja, det verkar gå lite långsammare vad berör särskilt svenska tjänster. En del rätt stora som fortfarande saknas, men det blir kanske lite mer...
Ja, det yttersta/översta skyddet är ju tekniskt sett inget skärmskydd, utan mer en del av emballaget :)
Jag trodde också att det skulle bli tight, men de bygger bara på med enstaka millimeter. Enda nackdelen är att NAND visst gillar att jobba vid...
Hur stor skärm skall datorn ha? Ska den vara så kompakt som möjligt, eller kvittar tjockleken/vikten? Spontant tänker man att en Chromebook vore...
25% på allt på Zagg: Shop Our Best-Sellers Search results for: 'Galaxy S21'
Är i färd med att packa upp Galaxy S21. Gillar formatet och formen - enhandsgrepp är precis som med S20 inget problem. En nackdel med bakstycket i...
Behöver för första gången fylla på olja (dvs utanför service) i min Toyota Avensis 2006. Funkar den här oljan för ändamålet, eller ska man ha...
1:a generationen, så ett antal år på nacken :)
Testa med vidvinkeln i stället, eller kör 2x zoom / öka avståndet lite. Stor sensor med lågt bländarvärde ger rätt kort skärpedjup, och närgränsen...
Har telefonen laddats ur så gott som dagligen kan det väl vara dags att överväga ett byte kanske, då man lär vara uppe i ~500-600 cykler eller så,...
Du behöver inte ladda fullt innan du använder telefonen. BMS osv är så bra så det saknar betydelse.
Du vill ju egentligen, av säkerhetsskäl, inte köra en ROM/custom recovery du inte själv installerat, så jag hade oavsett vad återgått till stock...
Du kan testa återställa telefonen med hjälp av Odin, så bör allt försvinna/telefonen bli till stock igen. Stock firmware kan du ladda ned här...
Hur stort är ditt hus och har du möjlighet att ansluta en kabel mellan meshpuckarna?
Ja, det bör inte vara några problem. Du bör dock ha en extender som kan ansluta på 5GHz eftersom den kanske inte kan ansluta till meshnätverket...
Det är väl också oklart om det ens handlar om ett telefonchipp som jag förstår det. I alla fall inledningsvis.
Ah, ja, tack. Har inte bokat något på evigheter, så är lite ringrostig. Det står ju rentav rätt tydligt på bokningssidan också som du säger....
Jag kom på att jag hade en gammal Nexus 7-platta som bara låg och dammade, så den fick istället fungera som Netatmo-väderstation. Gick...
Jo, men det är väntat med riktigt hög förbrukning då. Huvudsaken är att temperaturen inte sticker iväg, så den nästan blir lite obehaglig att...
Kikade lite på poängen nu då man förmodligen vågar boka något till sommaren, men vad har hänt med poängpriserna? En i Plus CPH->JPN = 350k poäng,...
Hur varm upplevde du att telefonen blev under den mest intensiva konfigurationsfasen? Det vill säga när den installerar och konfigurerar alla...
Skapade en ny tråd för första intrycken och bytte namn på denna till YouTube-recensioner, så kan de samlas här :)
Det vore kanske bra om tråden fokuserade på medlemmarnas intryck nu när telefonerna börjat komma in. YT-videos är ju mycket enkla att hitta. För...
Det borde fungera: Använda Google Nest Wifi- och Google Wifi-enheter i samma nätverk - Google Nest Hjälp
@bvb fick upp detta också häromdagen. Har inte fått det själv. Hade du YT Premium @bvb?
Dela med dig av dina egna första intryck, eller skriv ett omdöme, för Galaxy S21 Ultra. Vad anser du exempelvis om: Skärmen Batteritid Prestanda...
Håller med övriga talare. Prisskillnaden är definitivt motiverad, så har man utrymme för Nest Audio i stället för Nest Mini är den ett bättre val,...
Lämna gärna buden i tråden. 2 st Google Nest Points Skick: Nyskick/endast uppackade och testade vid ett tillfälle Pris: 900 kr styck el...
Såld till @Gustavnas
Sålt till @patrickl - tog samtliga.
Hängt med på tvättmaskinerna, men missat spis/ugn. Finns det några särskilda modeller du tittar på? Enda risken är väl att Google är lite...
Såld till @rince0r
Ska du täcka två plan är en meshlösning i regel bäst, då enheterna täcker bäst i sidled, och inte så mycket varken ovantill eller undertill....
All right. Skickar PM!
Jag har inte sett någon klaga på touchen i forumet sedan december-uppdateringen. Hade det fortfarande varit ett problem förväntar man sig att i...
Ja, det är lite udda, jakten på vem som kan implementera mest tele, framför bäst tele. Nej, det vore ju en sak om man kunde få 5x med utan...
Inte officiellt, men är rätt övertygad om att de uppgraderar WiFi/BT-delen, så det blir samma stöd som i SD888.
Hear, hear. I egenskap av Pixel-fantast är Sony ett trevligt alternativ, särskilt nu när Google tycks ha tappat bollen vad gäller high...