Separera namn med ett kommatecken.
Personligen älskar jag det minimalistiska som ett rent android ger. Dock uppskattar jag väldigt många funktioner som t.ex. Huawei stoppat in i...
LG Optimus 2x?
Gällande v30 så kan du nog bara räkna med Pie som sista uppdateringen för modellen gällande OS version. Säkerhetsuppdateringar max ett år till...
Ajdå ja det var illa att de inte jämfört hela tillverkningsprocessen för dieseln vid jämförelsen. Men jag hävdar ändå att vi behöver ha så...
Lite detta jag tänkte var problemet med den defekta porten.
Exakt vad jag sagt hela tiden. Så länge vi inte har en "ren" el att tillgå är el inte ett alternativ. Kärnkraft + förnybar el när det finns på...
Någon som kopplat ett TUI kort till Curve? Funderade om det kan vara ett smidigt sätt att spara in lite poäng att kunna utnyttja att betala del av...
Blev ok nu denna och förra säsongen ;-) Hodor; Inside of You with Michael Rosenbaum: Kristian Nairn...
Något för dig @Psicosis Cane and Rinse: https://caneandrinse.com/feed/podcast/
Du får använda Swedbank Plånbok så länge men som @keyser nämnde ska det anslutas under våren.
Det är AntennaPod ;-)
Kan flika in att sonens Mi A2 fungerar klanderfritt. Enda nackdelen med den och även Note 7 är just kamerabumpen som gör att telefonen inte kan...
Hahaha [emoji23][emoji23][emoji23]
Tele2 :-) alla priserna försvinner när man skrollar ner. [IMG]
Kan vara så sen non dealen ;-)
Det gör ju det, men så länge telefonen är hel får jag låta bli tänkte jag. Dock gick ett fack i mitt plånboksfodral sönder så det är kanske ett...
Häpp fanns inget att handla [emoji23][ATTACH]
@SilverDogg jag flyttar din tråd till avdelningen köpråd för lite bättre respons. Lycka till :-)
[MEDIA] View: https://youtu.be/Up1ecCf0KGw
Vad är det för spel du vill flytta med dig savefilerna från? Fråga utvecklarna vart de ligger sparade om det inte är under...
Länk; Here’s the list of devices that will get the EMUI 10 update based on Android 10 Q - Huawei Central Återstår dock att se hur det blir då det...
Håller helt med Flipp, köp från någon av amazons butiker men se till att välja "prime" för att amazon är säljare och inte någon random...
Här med [emoji23]
Hehe behöver jag säga något [emoji23]
Jag skulle tro att problemet med touchen var pga den dåliga laddporten. Sonens moto g5 hade liknande symptom när dennes laddport var dålig och de...
Hittade först bara inaktivera men sökte i deras hjälp så dök alternativet upp. [MEDIA] View:...
Instagramkontot raderat, legat oanvänt i över sex år nu. :-D
Betalade du med kort bör det vara enkelt för de att återbetala till det.
Verkligen konstigt, det du kan göra är att kontakta Huawei supporten i appen och be de trycka ut uppdateringen till dig. Vet att vissa även...
Hm inget om du väljer hämta senaste paketet eller vad den funktionen nu hette i uppdateraren? Hjälper inte det så rensa data i Hicare och...
Är det uppdateringen till Pie du inte fått?
Testat rensa all data för Hicare?
Skulle räkna med minst en extra dag. Butiker som skickar upp till Umeå brukar skriva en till två extra dagar till Norrland.
Perfekt, då går det att göra liknande. Dock inte behålla en avbetalning om man skulle vilja göra så :-)
Var nog med att kolla så att man kan fortsätta betala mobilen om man säger upp/ångrar abonnemanget. Vad jag vet är det endast tele2 som...
Hm någon mer som får informationen i väderappen i Fahrenheit och miles/h sen senaste uppdateringen av wearos? Hittar ingen inställning för att...
Proshop har en del helgerbjudande, allt från datorer, telefoner, datorkomponenter och assistenter. Weekend 63579 SE
Cobra Kai säsong 2 avsnitt 1. Bra början än så länge!
Det klingar bättre än "Skatteåterbäringsshopping" iaf [emoji39]
Bra tag sen jag hörde den plattan nu, lägger den på listan till veckan ;-)