Separera namn med ett kommatecken.
Asså lite random tankar angående skärmen i S7/Edge efter att ha tittat på massor av exemplar i butik plus mina egna 4 enheter. Skärmen är bra...
Beror på hur mycket pengar du är villig att lägga. Rätt svårt att motivera köp av S7 Edge hur bra den än må vara när man kan få en Honor 8 för...
Misstänkte att du skulle reagera så jag sket i att tagga dig [emoji6]
Asså den röda är ju så snygg så jag smäller av.
Skateboardhelg i sikte ftw!
Hmm Nexus 6P har aldrig tilltalat mig. Inte ens nu när den finns för det priset.
De kommer när de kommer. Ingen idé att sia om det. Jag väntar tills stormen har lagt sig och lagerhyllorna är fyllda innan jag överväger köp....
[emoji14]
Låter som en måltid för kannibaler [emoji33]
Vuxna blir som barn på Julafton när det handlas elektronik det måste vi få i alla fall då Julafton just doesn't cut it anymore [emoji6]
Buuu.
Gjorde just det [emoji19]
Kan med nöje meddela att jag inte ens kommer ihåg den [emoji1]
Nothing's for free.
Bitches and hoes [emoji226]
Vi har baara varaAandra...
Såg en mattsvart 7 Plus igår på Media Markt (eller om det var Elgiganten). Riktigt läcker.
Skumt att Huawei inte har försökt utöka den funktionaliteten då de introducerade det redan med den dyrare varianten av Mate S vilket var ett tag...
Känner du dig ung idag dårå? [emoji4] Sträcker lite extra på sig och sådär..
Det är ordning på dig [emoji108] Döner-kebab är den enda kebaben jag tycker om. Vanlig kebab smakar helvete överallt.
[emoji23] [emoji106]
Läs "nyttig funktionalitet" istället för "först" [emoji4] Huawei var väl först. Med tveksam nytta. Denna nyhet handlade om Googles svar på 3D...
Vem vet. Kanske när stormen lagt sig lite längre fram och lagerhållningen har stabiliserat sig!
Ja enbart den funktionen gör en ju lite sugen ibland [emoji4]
Undras hur det hade låtit i nyhetskommentarerna om Android hade varit först med 3D Touch. Fan vad användbart det hade varit då ska ni se. Nu är...
Om du har root är det enkelt att ändra systemfont med ROM Toolbox.
Har inga större problem med 4G men inomhus ligger den inte alltid på 4G vilket jag tror beror på avsaknaden av något band? Har också Telenor. Ute...
Nejförfan den ligger här hemma [emoji4]
Skitbra ju diggar Bahnhof. Kunde jag skulle jag byta till dem bara för att de är som de är.
Mmm "konferens" man vet ju hur det där är [emoji1]
Jupp det har jag koll på varit med om många sådana fall =)
Min är också extra kelig nu tycker det har hänt efter kastrering. Mycket keligare nu än innan och då var den kelig redan då. Jag får passa mig för...
Är inte så sugen på iPhone 7 längre. Väntar nog och ser vad 8'an har att erbjuda längre fram. Är så nöjd med Honor 8 idag framförallt. Ska bli...
Precis. Därför ser jag det lite som ett calling att upplysa dem om det! Kanske blir en diskussion hemma för dem vid senare tillfälle.
Cyklister trikå eller inte försöker jag läxa upp så fort jag får chansen genom att visa med min körning att jag inte släpper dem före. Många...
Jag vet jag är smutsigare än så.
0% här. Hmm.
Finns de som haft problem med Doze på Nexustelefoner också har jag sett. De telefoner jag stängt av det på har aldrig fått mätbar sämre batteritid...
Riktigt kass batteritid på min XA Ultra som sagt för att vara en 6" mobil. Den drar 1% i timmen idlandes på wifi utan SIM i den. Ligger bara och...
Tror Allo blev en besvikelse för de flesta.