Separera namn med ett kommatecken.
Fick en uppdatering idag, tyvärr verkar Lenovo inte visa någon ändringlogg för denna uppdatering. [ATTACH] Säkerhetspatchnivån gick från April...
Då hejar man på Nigeria idag
Har vi tur så kommer den tillbaka. I nyheten står det "A Reddit user claims that the company’s developer liaison on its Telegram channel has no...
Idag börjar jobbet igen. Väderprognosen för Stockholm enligt Weather.com [ATTACH] Väderprognosen enligt SMHI [ATTACH]
Amazon Amazon.se
Där kan du inte använda SR appen, men YouTube borde kunna användas
Från länken du länkar till: "Netonnet, Komplett och Kompletts dotterbolag Webhallen förblir fristående varumärken."
Google har aldrig kommunicerat ut officiellt att det ska komma en uppdatering 1:a måndagen varje månad, men det har skett de flesta gånger
Detta kunde lika gärna varit finalen i VM:et
USAs målvakt kan säga vad hon vill om att hon inte tycker den är inne men goal-line säger annat :P
Det var med den minsta jävla marginal den gick in!!!!!
VI SLÅR UT USA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaha, det går till straffsparksläggning
@Leo83 Nu tycker jag Sverige kommit in i matchen ändå
Bättre Sverige i andra halvlek iallafall. Men vår målvakt!
Kunde varit bättre. Men än så länge är det iallafall 0-0 vilket vi nog nästan ska vara glada över tyvärr
@Leo83 [ATTACH] :D
Tips: Ändra till köpes
Har inte varit en måndag i Augusti än :)
LOOOL! Nej, Fotbollen. Vinna eller försvinna delen
@Leo83 Då så, dagen är kommen! Det är dags strax
Jag skulle testa att nollställa telefonen och att inte återställa från någon backup. Kan vara något där
Finns inget officiellt datum vad jag vet
Absolut, håller med, men detta mer för att se om det kan vara någon 3:e parts app som är dum, eller om det är något fel på själva enheten
Som sista sak skulle jag nollställa den och inte installera någon app eller så, bara låta den ha förinstallerade appar. Går det fortfarande lika...
Då är det nog något fel med Spotify appen. Testa att avinstallera den och se hur batteritiden blir
Enligt Samsung Watch 4 battery usage - Samsung Community så ska det i Wear manager (vet inte vad den heter på svenska) finnas battery level och...
Vad menar du med gått samma? Webhallen och NetOnNet drivs som separata butiker i Sverige. En vara du köpt hos Webhallen kan du inte gå till en...
Nu har jag ingen klocka, men i Samsung Wear appen finns det, om jag har förstått rätt, en batterihistorik, vad visar den?
Jag har inte fått det innan idag.
Revolut vill att man ska ändra sin 4 siffrors kod in i appen till 6 siffror. Är inte krav att ändra om man inte vill men jag fick upp om det när...
Snarare operatörerna som inte tillåter än att det är 4G i sej som är problemet.
Så här ser processen ut för mig (behövde skapa ett till bank-id): Jag har loggat in på banken med mobilt bank-id [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Spöa brorsan i go-kart: Check!
Har alltid varit så för mig. Har aldrig använt dosan till att skaffa mobilt bank-id. Nu har jag LF Stockholm, möjligtvis om det är olika per län
Då använder jag min äldre telefon, loggar in på banken och hämtar nytt bank-id till den nya telefonen. Loggar du in med dosa måste du verifiera...
Så länge du loggar in med ett mobilt BankID så krävs inte dosa. Har aldrig varit ett krav för mig att använda dosa om jag loggat in på banken med...
En icke låst artikel på ämnet: Efter succéåren: Megaförlust för Webhallen – stora tapp - Ehandel.se
Då är det dags för den årliga go karten imorgon!
Inget sånt för mig med Länsförsäkringar. Har alltid kunnat logga in med Bank-ID utan att behöva verifiera/godkänna något