Separera namn med ett kommatecken.
En del personer fick sina skickade igår. :)
Det ska vi inte behöva. Jag räknar med att de har inkluderat moms i priset eftersom de skickades från England initialt och priset är detsamma.
Lagret i England är gissningsvis slut, så de måste ju då skickas direkt från Kina. Tull och så står OP för, vi har ju redan betalat allt sånt i...
Z5 utan ett uns tvekan. Samsungs telefoner må vara bra på pappret och initialt kännas bra, men efter ett tag kommer det stereotypa Samsunglagget,...
Har vatten kommit in i telefonen så kommer det märkas om nån dag, att någon komponent kanske oxideras och helt slutar funka.
Följer länken, laddar ner och installerar över min nuvarande app. Testar igen och får precis samma meddelande. Amazon, y u do dis.
Tack för påminnelsen! Jag hade helt glömt att det finns tävlingar att delta i i Xperia Lounge. :)
Me
Tyvärr verkar apputbudet till WP vara precis lika dåligt som det alltid varit.
:teeth:
Blir ingen ny iPhone för mig heller ;) :teeth:
Apples egna butik. http://www.apple.com/se/iphone/
Svårt att ta Apples prissättning seriös. :/
De specsen till det priset får mig att rysa. :p
Vad är det värsta som kan hända? Att du faktiskt börjar gilla den? ;)
Nope, Win10 rullar på kanonfint så det får stanna. :D
Hoppade på Tapatalk Beta-tåget idag.
Finns nog inget farligare än gamla gubbar med keps (eller gamla kärringar) i trafiken...
Macbook Air. Det kan de gott göra. Finns på tok för många som inte är "körmogna" ens vid 18 års ålder.
Gz. Två år kvar till du får köra bil själv. ;)
Totalt meningslöst att köpa en sån dyr lur när man kan få precis lika bra (om inte bättre) hårdvara på annat håll.
Jag kan inte rättfärdiga priserna på någon svindyr topptelefon. Skulle aldrig ge 8k för en mobil. Never. Beställde häromdagen en OP2. Snapdragon...
Sant, har man fötts upp utan musik och aldrig hört musik så är ju det inget man saknar.
[MEDIA]
Jag tänkte jag skulle testa något annat än Android nån gång, sen introducerade OnePlus sin Två. :teeth:
"There is no God but Apple, and Tim Cook is his prophet" Så låter nog deras böneramsa.
Nej, min order verkar inte ens ha behandlats, den står på pending shipment sen jag lade beställningen. Diztronic-skalet var f.ö. det klart...
Ja, jag är på tok för nojig för att gå runt med en naken telefon. Jag ÄR klumpig, och att tappa mobilen är inte en fråga om "om", utan "när", för...
Skaffa PayPal, då? Det är sjukligt smidigt att använda som betalningsmedel, och skulle en sida ens försöka sig på att scamma så kan du med lätthet...
Ja. :)
Har du sett Avengers: Age of Ultron?
Det gör du rätt i. :)
Nya Fantastic Four.
Är manad att hålla med faktiskt om årets sämsta film.
Lade nyss beställning på två av dessa skal: http://www.tpu-cases.com/index.php?main_page=product_info&cPath=104_119&products_id=449 250 kr ca...
Världen skulle vara tråkig utan musik, period.
Nope. Jag lade en order på en men ansökte om refund samma timme. :)
Det går även att köpa via en användare som fått en invite, om man litar på denne mycket nog. :)
Köpte dem på Amazon UK. http://www.amazon.co.uk/dp/B013RMG5WY/?tag=swedroid-21 Ja, verkligen. Hoppas de är lika bra som de är fancy. ;) :teeth:...
Något måste blivit fel. Laddade ju upp via tapatalk. Ska testa igen. EDIT: Nu så.