Separera namn med ett kommatecken.
Ja men man får alltid det den är värd ändå. Aldrig haft reservationspris aldrig blivit onöjd. Folk ser reservationen och skiter i att buda.
Det mesta händer oftast också det sista dygnet/timmarna på en auktion då folk brukar sitta och vänta in att göra en slutspört. Så ofta så ligger...
Använder aldrig det själv. Kolla avslutade annonser först vad de brukar sluta på och vilket skick de har. Sätt alltid 1kr som utropspris och helst...
Gört. Tradera är klart bäst. Mycket mycket mindre risk för idioter. Ingen jävel som försöker pruta eller så (nästan, råkar ut för skumma grejer...
Det finns, men gammal rutten slö utdaterad app. Samma med Instagram, saknar features och är i beta än. Nya appar är på väg.
Om nu Facebook var så dedikerade som de påstår att de är till Windows 10 Mobile så tycker jag det är märkligt att de inte har kunnat få klart de...
Jag har Telenor så då kan jag väl lika gärna avaktivera det om det inte fungerar.
Funkar det med. Blir ju typ samma sak. Men går nog lite snabbare att aktivera och avaktivera enhandsläget. Tips, ta bort operatörsnamnet i...
Jag tycker XDA har varit segt väldigt länge nu. Långa laddtider. Aldrig haft det problemet förr i samma utsträckning. Varit så för mig nu rätt länge.
Precis, aktivera one hand mode om du behöver skriva med en hand.
Ändrade till 530 nu och som jag misstänkte så ordnade det upp kameran. Lägre än så så blir det lite skymt. [IMG]
Grattis! Du vinner en träff med Moffegreven =D Så jävla sköna texter! Deras äldre material är ju dock helt klart bäst.
Skärmen är överkänslig emellanåt. Det ska komma en mjukvarufix för detta problem.
Jag kör med 500 i DPI på min och det uppstår en endaste issue och det är i det manuella läget med kameran. Man kommer inte åt kontrollerna då de...
Pang på pungen i Portugal... *sjunger*
Första fulla laddningen. Det lilla droppet i batteri i början typ är en mjukvaruuppdatering som snodde 5% batteri. [IMG] [IMG]
Jag har mina stunder!
Jepp. Inget hastigt beslut. Funderat på det nu till och från i några veckor.
Då har jag två lurar ute till salu. Mina companions som jag kommer köra med framöver kommer att bli S7 Edge och Mate 8. Behöver inte ha fler lurar...
Jepp! [emoji56]
Oh noes! [emoji30] Ett tips. Ta inte bort det igen. Då har man en tendens att fucka upp det totalt istället och ragequitar med att slita av...
Jag använder min iPhone som väckarklocka sedan några månader. Känns att jag inte riktigt behöver ha en så dyr väckarklocka =D
Jag har inte använt min iPhone på jättelänge. Har inget sug eller saknar den heller för stunden. Inte helt omöjligt att den kommer att hamna på...
Kids will be kids.
Angående touch och Android vs. iOS så har jag märkt att offantligt många Androider, de allra flesta faktiskt, har en form av "input lag" som inte...
Absolut. Dock inget jag har märkt av med skydd nån gång.
Tror han syftar på allmän responsivitet i touchen.
God morgon Swedroid. S7 Edge [IMG]
Den hade du inte ute länge du! Gett den en tillräcklig chans?
GODMORGON !
Ja att du tål mycket det vet vi allihopa [emoji90]
[emoji23]
Snäppet bättre tror jag. Måste använda denna mer för att kunna få en uppfattning. Bara andra dagen.
I'm prepared!
Duger ;)
Idag. Mjukvaruuppdatering som syns i grafen. [IMG] [IMG]
Alltså jag måste ge det till Samsung. Känns som de fått till det på något sätt. Deras första telefon som verkligen fått mig genuint intresserad om...
Haha. 66 om jag får be.
Eller du kanske vill ha en piece du också? [emoji8]
Nämen det var väl inte dig jag quotade om jag inte missminner mig!