Separera namn med ett kommatecken.
Ja jo. Vill man ha original får man nog öppna plånboken lite mer. Behöver inget batteri just nu, scoutar bara inför möjligheten att man lätt kan...
http://www.24.se/m/mobiltillbehor/samsung-tillbehor/samsung-batterier/batteri-note-4-3220mah?m=1&utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pr...
Tror du detta är original eller fake? http://www.24.se/m/mobiltillbehor/samsung-tillbehor/samsung-batterier/batteri-note-4-3220mah
Var kan man köpa originalbatteri till Note 4? Kollade prisjakt men hur ska man veta vilka som är original och inte fake?
Av denna anledningen vete sjutton om jag vågar pilla med min Note, hehe. Rootat den har jag gjort men är verkligen inte sugen på att något ska...
Heimdall, då. ;) EDIT: Heimdall verkar inte fungera längre. Jodin kanske?
Har du testat flasha om TWRP genom odin?
Hur lyckas du vovven? ;) Det borde fungera genom att hålla in power + hemknappen + volym upp.
Kör ni med någon annan font än stock på era Notes? Jag kör med "Cool Jazz". Den är rätt så trevlig. :)
Jag stör mig mer på lagget som uppstår när man är i kameran och ska gå in i galleriet.
Bra fart idag på hallon. Band 7 10MHz [IMG]
Jag måste nog ligga i lite om jag ska kunna använda alla mina 7GB :teeth:
Brukar vanligtvis ligga runt 3 GB i förbrukning, så det så ;)
Nexus 7 2013 gjorde de bra.
Jag funderade på att hoppa upp till 22 GB, men jag insåg att jag klarar mig bra på 7 GB. Tur jag köpte mig en Samsung då :teeth:
Gör så. Hallon är kanon. :) Du får ju 7 GB 4G med obegränsade samtal och sms för ynka 249. Eller 22 GB 4G för 299 medan kampanjen håller på.
Bump.
Ja, usch. Både Älmsta och RSVP (Répondez S'il Vous Plaît) är felstavat.. :S (Satan's mother ;) )
Pennan är utmärkt. ;D AMOLED sopar mattan med allt där ute.
Hen får ta och svälja stoltheten och starta upp kontakten med övriga familjen igen. Något måste göras och familj är ändå familj, och du kan ju...
Du lär inte få tillbaka dessa 15k heller. Summan kommer bara stiga och stiga.
Hur mycket vill hen låna nu då?
Nya mad max var bra, tyst på dig lillpojk. ;)
Jag försökte sätta på ett skärmskydd i plast på min Note 4. Trodde jag fick bort allt smuts men när det var på mobilen så var det smuts under, och...
Tills mobilen träffar det där ensliga gruskornet, där ett eventuellt skärmskydd hade kunnat ta smällen och gå sönder.
Ett bra bygge ändå! Mycket bättre än mitt, jag har inte uppgraderat sen jag byggde den för tre år sen.
Nej, snarare underskattat. Jag skulle gärna haft det på min Note 4 om jag hade kunnat, för jag behöver allt skydd jag kan få.
Det hade varit bra.
Man kan dra in mot skärmen och utåt varsomhelst så blir det mindre. :) Edit: så här ser det ut. [IMG]
Samsungs one hand mode är rätt coolt.
Skickar de inte med flyg? Allt jag beställt från Kina, Hong Kong, Singapore osv har varit airmail.
Kan vi göra. Blir eventuellt till nån helg så jag inte så mycket tid över för spel nu i veckorna när man jobbar. :) Vad för bygge har du beställt?
;)
Jag, men det var ett tag sen nu. Lirar hellre offline.
Nä ;)
Hade varit smidigt, då kunde man ju iaf smsa någorlunda bättre när man kör. ;)
Posten jobbar söndag natt till lördag morgon.
Bara du kan hitta ett sätt att backa upp DRM-nycklarna utan att låsa upp bootloadern så är allt lugnt. :) Gotta love them Koreans :teeth:
Det är nog så. :) Ska du flasha nåt roligt på den? ;)
Gött! Hoppas den håller sig fri från självsprickor [emoji106]