Separera namn med ett kommatecken.
Hade du varit svart hade det kanske varit lättare att förstå. ;)
Det skrev jag inte. Jag bara konstaterade det uppenbara som då är vår yttrandefrihet samt att ordet negerboll inte är hets mot folkgrupp. Hänsyn...
Då får vi hoppas att du har en omnivision-sensor, för vissa av de gamla är bra till en början men visar fel senare.
Det kan jag hålla med om, men om man inte gör det då?
Varför ska det ens vara sånt sjukligt tjafs över vad det kallas? Skitsamma om det kallas chokladboll/pärlboll/delicatoboll/negerboll. Vi har...
Självklart. Jag trollade lite bara för jag tyckte det passade stämningen. :) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Vet vilket tråd du menar. Jag skrev i att jag köpt mobilen (innan jag visste att blev scammad). :)
Det är för att allting ska vara politiskt korrekt. Usch och fy för att ha andra åsikter. :) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Kolla upp sensorversionen. Vissa av de dåliga är bra i början och visar symptom efter ett tag. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Skulle du yrka på det om du gick in på ett konditori/café och det var x antal mörkhyade inom hörhåll från kassan? ;) Jag är ganska säker på att...
Galax; Inte helt lätt att hitta dig. :p Men så vet jag inte vad jag ska söka på heller.
precis. Låt de som vill kalla det "negerboll" vara.
Sökte på ditt nummer men det dök inte upp nåt där? :p Offentlig information :) Dock finns bara detta i typ sverige.
Jag hittar dig tids nog. ;) Eller så har jag redan hittat dig, bara att du säger nej i PM ;) EDIT: Hade du varit 16 hade det varit enklare, för...
Njuter redan. Den är så snabb att man får kämpa för att hänga med i svängarna. Går som en oljad blixt. Sen att den kör helt ren android är...
Precis, "var". Men det var typ fem år sen och sen behövde man inte vara jättebra för att få ett MVG. Iom att det var ett C-språk så var kraven...
Ingen aning vad det där betyder. Jag kan i stort sett bara introducera mig :p
Han kan dock fortfarande stöldanmäla IMEI-numret men så dum hoppas jag innerligt inte att han är.
Pff, fun light-skiten man kan ju inte dricka ;) Tänk dig en iskall Pepsi istället :teeth:
Roliga var att han accepterade swish, så bara där såg man ju hans fulla namn. Texten jag skrev var en något förkortad version. Orkar inte riktigt...
Du redigerar för slött. ;) Jag har inga bra ursäkter. Jag är för lat och läsk är för gott. :teeth:
Samma här. :p
Estoy bien. :) ¿Qué onda?
Okej, men varning för mycket text! Såg en annons på blocket om en nexus 5 oanvänd i nyskick för 2000 kr. Emailade säljaren och vi pratade lite....
¡hola señorita!
Plun gick ju att hittas utan swish ;) Ingen går säker :teeth:
Man kan inte söka på telnummer på ratsit ;) Det räckte med ditt namn och stad dock, sen så tog jag en person på ratsit och såg ditt nummer där....
Jodå jag älskar marvel. X-men, captain america, hulk, iron man, avengers etc. :)
Undrar vem denne någon är för jag har redan hittat dig. ;) Tror jag har din fb med men jag vet inte om det är du :P
Haha, då förstår jag att den känns liten. Du vänjer dig. :)
Z2. Liten. :neutral:
På tal om utseende på forumet. Jag skulle önska att det fanns en riktigt engelsk layout och inte bara delvis som det är nu. D.v.s. att precis allt...
Fan, söker du jobb på CIA eller? :p
Enda anledningen jag behöver vänta till 9:e Maj är för att Telia har stängt för renovering tills då. Ett byte tar max 4 dagar. Mobilen in till dom...
Förstår dig, jag gjorde så med att jag lämnade in till "köpstället" (som i mitt fall är Telia) men jag skulle ha skickat in den själv så hade jag...
Haha, nja. Inte direkt. :p
Du vet väl att du inte behöver lämna in den på elgiganten bara för du köpt den där?
De (utvecklarna av VSCO cam) är väl vana med iOS och inställningsfattighet ;) De (utvecklarna av VSCO cam) vet väl kanske inte att vi androidboys...
skickade du in din till telecare?
haha, jaså?