Separera namn med ett kommatecken.
Sysfan 1-4 har nog körts på max 40%, då de kan gå till 1500RPM. Men bra o beta. Däremot så blåser datorn ut varmare luft nu än den gjorde med...
Har inte kört något jätte krävande, tänkte starta upp Forza Horizon 4 imorgon när jag fixat Bluetooth 5.0 och Wi-Fi 6 till datorn och se tempsen...
[ATTACH] 70 grader max på CPU o inte ens över 50 grader på övriga temp sensorer är väl bra? GPU temp har varit max 63 grader
Revolut känner automatiskt av vad för valuta som ska användas. Bara o ange kortnumret du har hos Revolut antingen fysiskt kort eller virtuellt...
Oavsett modell av Pixel 4a, så kommer de fungera. Är det däremot US version så har du: kortare garanti på 1 år och att garantin bara gäller i US,...
Det var märkligt. Vad jag vet får de inte längre hindra en att skicka till en adress i Tyskland enligt EU regler. Eller hur var det nu @bernard...
Troligtvis någon form av chatt, så som RCS eller liknande
Det där är en helt annan sak, som inte har med Google Photos/Google Foto o göra
Har du inte satt i något, så har du inget minneskort
Det stämmer, dock så måste du ha valt att aktivera säkerhetskopieringen. Du får frågan första gången du startar Google Fotos, men som sagt, du...
Det kommer bli VÄLDIGT svårt, då dekrypteringsfilen också är borta. Du behöver nog kontakta ett företag som håller på med data återställning, om...
[ATTACH] Så här visas den för mig. Måste trycka på den, så öppnas bilden i en ny flik
Den syns på forumet för mig via dator, däremot är den lagd som bifogad bild, så kanske inte visas på Tapatalk
När jag ändrade fontfil så fungerar det för mig med riktiga notiser med Mi Band 4
För att den är gjord för den asiatiska marknaden.
I så fall stödjer Tele2 RCS, för både jag och en vän som har Tele2 har kunnat aktivera RCS i Google Messenger appen
Bara för att den stödjer alla frekvenser så betyder det inte att den också stödjer alla 4G+ frekvenser. T.ex Pixel 1 US version, stödjer alla...
Finns inte mycket val om man inte kan lösenordet :/ Du måste kunna låsa upp telefonen för att kunna komma åt innehållet på den
Stämmer mycket väl
[IMG] [IMG] [IMG]
@bernard För övrigt, varför får man inte ladda upp RAW filer till forumet?
Haha, jo då. Kan nog ta en bild på hur det ser ut på framsidan imorgon. Ligger i sängen just nu :)
Då har man precis avslutat byggandet av nya hemmabyggesdatorn
Det gäller bara i Sverige (företaget ska vara riktad till svenska konsumenter eller finnas i Sverige) som vi har 3 års reklamation. I andra länder...
@bernard Här har du bygget (dock utan CPU fläkt (Noctua U12S) samt grafikkortet GTX 1060) [ATTACH] PS: fick inte ladda upp i RAW format, forumet...
Då har vi börjat [IMG]
Självklart
Och det står Chattmeddelande för mottagare som har aktiverat RCS. Jag har en vän som har RCS aktiverat, som jag har kontakt med rätt så ofta och...
Dags o ÄNTLIGEN bygga sitt nya datorsystem idag!
MSI MPG B550 GAMING PLUS om man är ute efter ett moderkort för AM4 (AMD Ryzen Gen2)
Längs ner på sidan finns det en ta bort knapp, om man vill göra det i framtiden
Har du samma? Alltså 2 betalningsprofiler
Beställde en Pixel 4a åt en vän. Fick 14-15 oktober som leveransdatum. Intressant dock att jag har två betalningsprofiler nu om jag går in på...
Ingen aning
Använder du en översättning eller finns Amazon på svenska nu?
Vad händer när du tycker på prio?
Det kan vara ett problem. Jag skulle rekommendera dig o använda dig av Googles gratisfrakt till MailboxDE (skapa ett konto där så får du en adress...
Nej, den skickas inte från Irland, det är däremot där som Googles EU huvudkontor ligger och hanterar Googles EU försäljning. Står samma adress om...
Ja, det är intressant. Jag använder däremot Revolut utan att försöka tjäna någon cachback.
Ska vänta på Pixel 5 och 4a 5G och sen får vi se :)