Separera namn med ett kommatecken.
Ok. Funderar starkt på o köpa en nämligen här på forumet
@jajo Hur är OP kameran på en OP6? Är GCam ett krav där också enligt dig?
Det görs nästan aldrig automatiskt (jag känner till ett fall och det var när Tele2 ändrade många abonnemanger, till väsentligt bättre), det är...
Om du kan, så ta en skärmbild så kan jag se om jag kan tolka det också
När man gör ändringar inom operatören, behöver man i princip aldrig byta kort. Det ska också verkställas direkt vad jag vet. Sedan får du som sagt...
Är det bara Snapchat som detta händer på om ni stängt av att tända skärmen för nya meddelanden? För i så fall skulle jag inte bli förvånad om det...
Ja, Go och Original har olika villkor tyvärr Det är dock skillnad på 2G 900 och 3G 900. Kolla om det är 3G eller om det bara är 2G som finns på 900
Hur bra är 3G täckning på din plats? Väldigt bra eller är den halvbra? Det jag tror är anledning är att telefonen tycker att 2G täckningen är...
Jag skulle ha tippat på inne i omgivande display, för det var det som Aktiv låsskärm hette på OnePlus 3 innan den fick Android 9, bara annat namn....
Kör du Halebop Original kontantkort? I så fall hittar jag faktiskt att du bara får 3G täckning som max, kör du däremot Halebop Go eller fastpris...
Hur ser det ut där på OP7? Kan du ta en skärmbild?
Det där är den europeiska modellen, så det ska inte vara något problem gällande band 20. Du har aldrig fått 4G? Gäller det även på din gamla...
Nu var det Redmi Note 7 du länkade till o på den sidan du länkar till står det att den stödjer alla band, så länge det inte är den kinesiska...
Enligt länken du länkar så ska Note 7 ha stöd för band 20
Ja, i o med att han ska ha 4G+ täckning, så bör inte problemet vara att han saknar stöd för band, för om han saknade stöd för band, så borde det...
Jag skulle kontakta Halebop, då det är nog något fel på ditt abonnemang, om du inte kan få in 4G täckning. Du får också gärna lägga upp exakt vad...
om du går in i telefonappen, skriver in *#*#4636#*#* och tryck sedan på Telefoninformation i appen som öppnas och under Ställ in önskad...
Kan du inte gå in i inställningarna och under mobildata välja endast 3G? (Ibland kan det heter WCDMA också i inställningarna). Har för mig att man...
Tror inte det ska vara några problem. Bank-ID (vilket Swish är beroende av) kräver 5.0 eller senare, så där är du säker än så länge
Nu tar jag detta från en OnePlus 3, då det är den telefonen med OxygenOS som jag har, och om jag stänger av Aktiv låsskärm, under Inställningar ->...
Ska inte vara några problem med banden Vad jag vet stödjer Snapdragon CPUn alla nät i Sverige, dock inte alla carrier aggregate stöden, den klarar...
Ja, den är kompatibel med näten i Sverige. Jag själv skulle dock inte köpa såna dyra saker på eBay. Mest för att jag vill ha möjlighet o...
Själv tycker jag att Posten normalt sett fungerar utmärkt hos mig. Verkar vara väldigt individuellt/lokalt om Posten är bra eller inte
Jo, men jag tänker bland annat på om man blir ovän eller om personen inte "vill", eller om han ringer något nummer t.ex. utlandssamtal mm som...
Så länge alla är kopplade till ditt abonnemang, ja. Kom dock ihåg att det är du som blir betalningsansvarig mot Telia för alla kopplade nummer....
Får man fråga vad det är du saknar från Android om du inte har med dig den? :)
Det ska finns en inställning för det i inställningar -> Skärm
Kan bara svara för prioriteten och det finns ingen prioritet i nätet. Spelar ingen roll på kontantkort eller abonnemang eller om man är en...
Ett annat enkelt sett, gällande VoLTE iallafall är att om det står 4G(+) bredvid signalstyrkan under ett pågående samtal så har du VoLTE...
Du kan dock inaktivera ikonerna om du inte vill ha de synliga
Vad menar du med vanlig och VoLTE? Skillnaden är bland annat att du kan ha ett samtal plus surfa, om man är i ett område som inte har 3G täckning...
Ja det går. Jag har inget kort kopplat till mitt konto där just nu. Ingen kostnad då
Är du säker på att du hade VoLTE på en OnePlus 3 med Telia? Med tanke på att Telenor inte har VoLTE för OP6/6T så skulle jag inte räkna med VoLTE...
Ok. Jag har läst om att Visa har bättre täckning i vissa delar av världen jämfört med MasterCard, kan ha med det o göra då
Är det Visa eller MasterCard kort som PFC ger?
Älskar o flyga!
Ja, det är olika för varje modell. Om det går, jag skulle vilja göra det på en telefon
6GB RAM/64G ROM har inte släppt än... Bara skjuts fram på leveransdatumet till butikerna så går ju inte o veta när den ska komma....
Så jobbigt o hitta någon telefon som man kan bli nöjd med. NFC krav
Jag vet inte helt, men jag har hört något om att 3 kanske gör det, men vet ingenting om det. Ja jag skulle också tippa på att kapaciteten i område...