Separera namn med ett kommatecken.
Håller nog med, jag har gjort väldigt mycket research på detta och det slutade med att jag köpte Dualtron som är ärliga nog att inte sätta...
Minimotors märke Speedway har ju sin variant också. speedway-5
Jag kör det här till min Dualtron, men jag lämnar aldrig scootern mer än några minuter. För mig är hela grejen med detta fordon är att man tar med...
Kan du inte skriva viken återförsäljare det är?
Det låter verkligen som ett fel. Jag testade en Leger Pro och bestämde mig för en Dualtron Mini istället, båda kändes ungefär lika pigga. Vad är...
Jag fick blodad tand och två veckor efter inköpet av Dualtron Mini blev det en Dualtron Victor. Riktigt najs! Ska sälja Minin som är i nyskick...
Jag köpte en sån här, den är riktigt skön och har Mips om det skulle gå åt helvete. Så otroligt lätt jämfört med min tidigare Bell av liknande...
Tack pvee! De som sålde Climber (erinescooter) var väldigt diffusa med när dom kunde leverera och har ingen butik i Stockholm city, dock trevliga...
Tack för svar! Nej ingen kullersten, cykelbanor. Overkill vet jag inte, Götgatsbacken är ju brant och vill kunna hålla 25 km/h även i backarna....
Tjena, Jag behöver en elsparkcykel för att först och främst pendla till jobbet i Sthlm ca 4km enkel resa. Det vore ju bra om sparkcykeln gick att...