Separera namn med ett kommatecken.
Sålde ett par Samsung galaxy buds 2 pro. Supersmidig affär, rekommenderas!
Nu när jag fått i ordning allt så flyter det riktigt fint. Telefonen är riktigt snabb och jag har inga problem med notiser.
Den finns hos Tradingsenchen och kostar ca 8700kr inklusive frakt. Då är det 12/512gb versionen.
Fick hem min Vivo X Note i morse och har haft gott om tid att känna på den då jag tillfälligt är hemma från jobbet. Herregud vilken skillnad att...
Ännu en perfekt affär. Köpte en Vivo X Note. Så här skulle det alltid fungera.
Såld till @stefanovic
Ok då vet jag
Du är nummer 3 i kön
Då är du nummer 2 i kön efter tojjetok.
Eftersom jag lovat hålla till kl 12 så måste jag hålla det löftet. Du får gärna ställa dig i kö.
Håller dom fram till kl 12
Säljer mina Samsung Galaxy buds 2 pro. Har endast testats då jag köpte dom till jobbet men vi får inte använda dom på jobbet utan måste ha riktga...
Såld för köp nu pris till @Oshotta2
Inga bud under 5000kr kommer tas emot.
Nothing phone 2 dark grey i nyskick, 12/256gb. Uttagen 2023-07-20 på Netonnet och kvittot medföljer naturligtvis. 2 fina skal och skärmskydd...
Går det att installera bank id på en med kinarom? Någon sim gjort det?
Skriv gärna en recension av den när du klämt på den ordentligt. Säkert kul för många som inte känner till den i Sverige udda luren. Är synd att...
Sälja?
Jag har nu haft min Nothing phone 2 i några dagar. Haptiken är medioker men inte dålig enligt min mening. Kameran har verkligen överraskat...
Hur ofta var det kommit uppdateringar?
Köpte ett par galaxy buds 2 pro. Supersmidig affär och snabb leverans.
Sålde en iphone. Smidig affär och trevlig ton. Rekommenderas!
Är det de vanliga Galaxy buds pro och inte de nya 2 pro?
Söker ett par Samsung galaxy buds 2 pro. Skicka ett PM om du har ett par. Även ett par vanliga Galaxy buds pro kan vara intressant.
Köpte en Iphone 14 pro max. Supersmidig affär och luren va i perfekt skick. Rekommenderas varmt!
Ja det är skärmskydd monterat.
Jag köpte en oöppnad här på forumet men märkte jag ville ha pro max så därför säljer jag den.
Iphone 14 pro 128gb space black. 2 dagar gammal i absolut nyskick med kvitto från Netonnet. Kommer i boxen med laddkabel och ett skal och...
Jättesmidig köpare som jag varmt rekommenderar.
Har du ett par fräsha Sony WF-1000XM3 eller Sony WF-1000XM4 så släng iväg ett PM
Köpte en Iphone 14 pro. Supersmidig affär och allt va perfekt. Gör gärna fler affärer i framtiden.
Såld till @strangelovee
Den är ej tappad. Bifogar ännu en bild. Allt fungerar perfekt.
Ledande bud är fortfarande 4K plus frakt från @strangelovee
Noterat. Budgivningen slutar kl 21 i dag om inte köp nu priset läggs.
Oneplus 11, 128gb titan black uttagen från Elgiganten 2023-03-16 och naturligtvis finns kvittot. Ett litet märke på baksidan (se bilder) och en...
Bjuder 9500kr
Jag har handlat därifrån. Fick hem en platta i går och allt gick smidigt med DHL. Beställde på onsdagen och fick hem på måndagen.
Jag ska bara använda den till allmän surf och kolla på youtube och liknande, jag gamar inte. Sedan är jag ju van vid Kina modeller sedan länge. Så...