Separera namn med ett kommatecken.
Sålde en laptop till @torsktunga, som tidigare så gick denna gång super smidigt och rekomenderas till 200%
Fanns ju en i Täby också om du är i Sthlm :p
Säljer en mini PC i hopp om att köpa en NAS, kan annars bytas mot en NAS (beror så klart på modell). Perfekt om man vill köra Home Assistant,...
Hur billig söker hen? Har en Samsung SM-T220, med skal/skydd i bra men lätt använt skick, 700kr. Galaxy Tab A7 Lite Wi-Fi gray 32 GB | Samsung...
Har denna som ligger och dammar med linux (ubuntu) som är min backup, men hellre att den kommer till användning än att den ligger å dammar. Även...
Windows Wireless Keyboard, US tangenter men klistrat dig svenska vilket fungerar perfekt. Funktion för Android, iOS, och PC. Spara två enheter...
Hallå, jag har annars ett Pi3 med nes skal, minneskort, två kontroller med sladdar. ligger mest och dammar men spar det pga nostalgins skull. Vad...
Köpte skal och skärmskydd till P10P utav @Kalme bra kommunikation och väl embalerat. Rekomenderas!
Som beskrivningen säger så söker ja skal och skärmskydd till en Pixel 10 Pro, har visserligen beställt skal å skärmskydd men dessa är ca 2 veckor...
Köpte en Motorola utan @jimpa77 i skick som utlovat och snabb frakt. Rekomenderas!
Hallå, säker en PS5 i bra skick, med eller utan spel (så nu klart måste handkontroll finnas) men en konsolen i bra skick. Gärna i Sthlm området...
Förstår, men jag får se om vi ska investera i lite dyrare eller ej :P men isåfall återkommer jag!
Budget å budget, tanken är mer att hon ska ha spotify på den och bara ha den hemma, hon tappade sin som har en spricka i sig, den fugnerar men en...
Tackar också, men hoppades på något billigare, men absolut, ja återkommer om det blir aktuellt! :)
Tack, kollar alternativen så återkommer jag isåfall :)
Billigare Android sökes till dottern. Enda kraven är väl en hel skärm, bör ha någolunda senare Android. Kunna installera Family Link och Spotify...
Ingen fara, klart man ska kunna ångra sig :P stänger annonsen å provar lyckan på annat håll istället :) tack för återkopplingen!
De skulle vi kunna köra på, skicka PM så tar vi det där :)
Säljer ett par oöppnade hörlurar, kartongen är inte öppnad, dessa ingick när ja fick telefonen men har redan ett par. 500kr ink frakt? [ATTACH]
@Edgarx100 fick en ny trådlös laddare som inte kom till användning, trevlig i helhet och kan tänka mig absolut göra flera affärer i framtiden!
Stänger pga svagt intresse. Ottocast för Android Auto, haft denna något år och fungerar perfekt men säljer nu den eftersom nya bilen har...
Denna kan du få gratis, ingen väggadapter ingår i paketet dock men helt oanvänd, avhämtning i Sollentuna. [ATTACH]
Sålde Arlo till @GmbH betalade i förväg och inga bekymmer. Rekommenderas starkt!
Tack för tipset, ska kolla upp de :)
Skulle vilja köpa surfplattan som 3 har men har inte själv något 3 abonnemang. Om någon vänlig själ kan hjälpa mig med detta skulle de vara guld...
Kan tydligen bara beställa om man är kund hos 3.
Har ett par Galaxy Buds FE, helt nya om de skulle vara av intresse?
Såld till @GmbH
?
Har du någon aning om hur gammal den är eller på ett ungeför hur länge den använts? Typ några dagar eller 6mån? :)
Jag är intresserad av kontrollen om den är i bra skick/ingen stick drift?
Sänker till 800.
Linux går oftast att installera, bara Windows som brukar gnälla om den är företags låst..
Säljer nu med använda Arlo system, fungerar utan problem och haft den ett tag. Bas stationen är lite färgblekt ifrån förra ägaren men för övrigt...
Sålde ett danalock till @MikkeBee förskottsbetalning via swish och super trevlig generellt. Rekomenderas starkt!
Oj... Bra fråga... Ehm tror det är mest ämnat för vanliga dörrar :( kanske finns någon dokumentation på de men har för mig att de inte går...
Säljer ett danalock (bluetooth) då min mor ska få hemtjänst egna "smarta" lås. Använd men i extremt bra skick. Inkluderar även låskista till...
Har en GpiCase 2 med CM4 som skulle kunna avvaras om de kan vara intressant?
Jag har nog en Pi 2 med skal om det skulle vara av intresse? Pololu - Raspberry Pi Model B, Revision 2.0
Kom inte med riktigt till användning som de var tänkt... Säljer då denna då den kan komma till bättre användning än att ligga i byrån. Ingår...