Separera namn med ett kommatecken.
Vad jag vet är det en underleverantör till Comviq och Tele2 som skickar ut telefonen och dom snackar typ inte med varandra därför får man ofta...
Beställde Nord CE5 till farsan i söndags har fortfarande inte fått telefonen, inte ens skickad. Står 2-3 dagar när jag beställde. Vad är det som...
Det gick bra. Köpte Gift card från Apple store. Det va enklare än vad jag trodde.
Hej, ska se om det går att använda gift card även man inte har lagt in några betalningsuppgifter.
Hej, Vill köpa ett spel till min syster son som är 13 år från app store. Han har en iphone. Hur går jag tillväga med betalningen. Jag vill betala...
och hos Power står det också att den är godkänd samt att motor är inte större än 250w. [ATTACH]
Den modellen heter GT3 MAX-S som sälj på Power, Elgiganten och Webhallen är godkända. Den är anpassad för Sverige och har motoreffekt på 250 W...
Det ska var samma rutin för alla företag så ingen får fördelar. Antingen tar Tele2 bort rutinen eller får dom andra operatörer gör samma sak då...
Kanske någon kan test bjuda in någon utan att fullfölja? Står ingenstans på det du nämnde på hemsidan. Så här står det på hemsidan: Har du redan...
För dom som fick 92 kr per månad för 100 gb med Comviq, kan man göra Duo med den?
Samma fel för mig också.
Antar dom menar Nord CE5.
Vad är det för Oneplus ni har fått?
Fello agerar lite märkligt. Hade det inte varit smartare att erbjuda dubbel surf under Black Week istället? Då hade de kunnat locka till sig...
Har en fundering. Telia kör streaming paket med bra pris första på 3 månader och därefter ordinariepris och avtalet är ingen bindningstid så jag...
En hub / dockningsstation till bärbar? [ATTACH]
Då är vi 2 som inte har fått än isåfall. Borde komma snart.
Har Comviq släppt den riktiga Black Friday kampanjer nu? Så förvirrad. Har för mig personer som skrev upp sig får ju mail eller sms förra året men...
Navee GT3 MAX-S 4989 kr. Kostar normalt 7999 kr. Godkänd som en cykel. [ATTACH]
Tele2 kommer att granskas av Post och telestyrelsen Tele2 granskas – efter konkurrenternas raseri Tre, Telenor och Telia har gemensamt gått...
För 20 kr till får man 1000Mbits är det inte en bättre deal? 100 mbits kan vara lite jobbigt ibland.
Kommer det att finns bra med tillgångar under Black Friday tror ni?
Du kan öppna och sedan pausa igen. Du betalar för en dag typ men faktureras för en månad. Dagarna som du inte har använt får du som kredit på...
Vad jag vet kan man alltid ångra sig under porteringen perioden (ca 7 dagar). Tele2 kan ringa då och dom kan avbryta porteringen om kunden skulle...
Nja Comviq erbjuder oftast rabatt i 6 månader eller som max 12 månader men varför ska man stanna i Comviq när man får tribbel eller dubbel surf...
Osmidigt med den nya rutinen ju. Tar onödigt lång tid att byta till andra operatörer. Rivalerna rasar mot Tele2:s nya nummer-rutin: ”Helt...
Hämtade en gratis dubbelskärmstativ av den trevliga herren @gurrzen . Bra kommunikation, svarar snabbt. Pålitlig kille! +++++
tar gärna den!
Mycket rea på ett D-link meshsystem. Har själv inte provat den. Säljs på kjelloch co för medlemmar. Tror dom flesta är det men annars kan man bli...
Det är nice. Bara lämnar in en gammal telefon.
Så du fick kombinera ändå?
Nice med billiga saker , blev för ett tag sen medlem i Amazon Prime, Vad säger Amazon om man beställer 20kr grej och väljer gratis frakt? Får man...
Sålde en mini surfplatta till denna snälla mannen @sali2003. Jag kom 30 min försent till platsen vi skulle mötas men sali var inte ett dugg arg...
såld till @sali2003
Är intresserad pm dig.
Jaha såg nu att det gällde bara utvalda produkter , då går det definitivt inte. På Clas Ohlsson får man välja fritt förutom dom största märkerna.
Jag har alltid gått och funderat med såna kampanjer, man måste köpa 2 produkter för ta få ta del av kampanjen. Kan jag köpa en tex kamera för 5000...
Har du bilder?
Fortfarande tillgänlig.
Har skickat dig PM.