Separera namn med ett kommatecken.
Köpte en Mimax av Anthraxabuz, blev lite strul med programvaran som jag inte kunde lösa. Han tog tillbaka luren direkt. Fantastiskt fin service!...
Miflash hittar inte min telefon, ändå verkar jag ha alla drivisar, den dyker inte upp. Någon som har nån idé? Tänker lägga in Global stable från...
Nja, troligen inte nödvändigt. Har en köpare som vill ha den stock, borde funka med bara det och upplåst.
Tror att man kan låsa den igen med unlock-tool. Har för mig att om man kopplar in en upplåst tele så kommer alternativet att låsa den igen. Kanske...
Ok, antar att både twrp och supersu försvinner med detta, men att upplåsningen är kvar.
Aha, var det problem med den på Mimaxen?
Tackar som ödmjukast!
Har letat men inte hittat. Har en Helium som är rootad och kör Nougat beta. Skulle behöva gå tillbaka till stock stable, nån som vet någon guide?
Ligger en Mi Mix ute på Blocket nu för 5100.
Jag köpte den utan kabel, typ bara själva adaptern.
4795 för att vara exakt;)
Köpte en jag med, mest för att få 128GB, annars är jag toknöjd med den vanliga OP3. Svart färg blev en bonus;) Den ser riktigt läcker ut.
Ajaj, sorry moderatorer. Ser att jag har överskridit max antal annonser. Stänger denna.
Suget efter en OP3T black edition blev för stort, så jag beställde en. För några dagar sen köpte jag en Mi Max Helium 4/128GB här på forumet som...
Har två flip-covers, ett baksidesskal och ett tempered glass över från min gamla Axon 7. 50:- styck + ev frakt Finns i Stockholm Bilder kommer senare
Då behöver du en otg-adapter. Finns en på Kjell o co för 99:- Har en sån och den funkar kanon.
Jag tar den om den är i bra skick. Ajdå, blev bara tvåa på den;)
Köpte en ny svart, Limited edition
Ah vad velig man kan vara, men nu söker jag en OP3T 128gb igen. Det ska vara den med svart framsida. Endast 128-modellen är intressant. Finns i...
Söker en OP3T 128GB den svarta framsidan. Finns i Stockholm
Hej Helt klart intressant. Är utomlands just nu kommer hem 28/3, men har Swish så affär kan göras ändå.
Söker enligt rubrik en Mi Max Helium 4/128GB. Suget blev för stort igen. Finns i Stockholm
Tycker nog att OP3T är ett bättre alternativ åtminstone så länge G6 kostar mer. Kör själv en vanlig OP3, snabbare och bättre flyt i android har...
Tror inte det finns på någon mobil som har aluminiumbaksida. Men jag kanske har fel;)
Tycker också att Nougat är nice med dpi-inställningar och dual window;)
Till slut blev jag lite för het på gröten när det gäller Nougat så jag köpte mig en OP3 istället. Jag gillar A7:an skarpt men är väldigt tveksam...
Fick hjälp med en tidigare OP3 av AcidNoteZ på XDA. En kille från Tyskland som verkligen vet vad han gör. Kanske kan du kontakta honom.
Vanlig filöverföring via bluetooth funkar kanon, har inte testat att streama ännu, får göra det.
Konstigt varför N buggar hos vissa men inte hos andra. Jag kör orootat stock N, flyter på som en dröm. Har ännu inte stött på en endaste bugg....
Enligt rubrik är jag ute efter ett flip cover till OP3, även ett apricot skal. Har swish för smidig affär. Finns i Stockholm.
Sålde en Axon 7 till Aene. Snabb betalning direkt. Rekommenderas varmt!
Har ett Nillkin frosted shield till OP3/3T över. Pris: 80:- Finns i Stockholm
Säljer en Axon 7 Quartz Grey, komplett med kartong kvitto etc. Inköpt i slutet av oktober. Glasskydd sitter på. Förutom det originala tpu-skalet...
Enligt rubrik köpes en OP3t 128GB. Endast 128-modellen är intressant. Finns i Stockholm med bra referenser.
Tidigare har det varit möjligt att ändra dpi via root. Det här är nog den första telefonen där jag kännt att root inte är nödvändigt, dessutom är...
Just dpi är det jag längtar efter, tycker det är riktigt bra att få plats med mer text på en sån här stor skärm.
Det är funktioner i Nougat, kolla Chrippes inlägg på sidan före denna. Multiwindow får man tillgång till i recent apps och dpi ändrar man i...
Blev riktigt sugen på att testa Nougat, fick tag i en OP3 och tänkte köra den. Nougat är riktigt bra med ändring av dpi och multiwindow, härlig...
Kanske en begagnad Tab S för 1500-2000, då får du 16:9 formatet på skärmen, helt perfekt för film;)
Ort finns ju i din profil!