Separera namn med ett kommatecken.
Bor i Örebro. Pma mig
Öppnad i förrgår. Vill byta mot en 17 Pro 256gb i samma skick (nyskick) och gärna att det går att aktivera applecare. Helst silver men blå funkar...
Tack för förslaget men jag har hittat en:)
Ja precis! Tvungen att googla nu och dom har ändrat till 825gb :eek:
Jo men den borde kunna skickas Kan tänka mig 3200 plus frakt
Säljes i kanonskick med kartong och tillbehör. köptes nov förra året 3300:- finns i Örebro
Köpte apple watch av Chris. Allt enligt beskrivning och kanon att göra affär med
Köpte en 15 PM av mig. Kanon att göra affär med. Rekomenderar!
lite över min budget
Önskar köpa en Macbook med M serie chip. Ska endast användas som hemmadator så ibget monster behövs. M1 Air duger gott eller liknande
köper pm
Såld till @Roger K avslutar annonsen
örebro
600 plus frakt
Då det blev en 17 Pro Max istället så säljes dessa oanvända Läderskal YMW kanonfint läderskal med magsafe och kameraknapp. kostar ca 500kr nytt...
sålde apple tv till msabdatedt. Kanon köpare
Kollade och det är 0 cykler på batteriet så.. 100%
Har en 15 Pro max som precis blivit utbytt av apple. Den har har endast blivit uppstartad för att se så allt funkar så den är i princip helt ny....
såld
Finns i Örebro. Vi kan dela på frakten vid snabb affär:)
lite över året gammal och i perfekt skick. Använts sporadiskt. Kartong och alla tillbehör följer med. 1400:-
Köpte en pixel 8. Allt enligt beskrivning och bra kommunikation.
Lite sprucken baksida och flertalet repor på skärmen. Funkar dock perfekt med 85% batterihälsa. Skickar med kartong samt ett apple original...
letar efter en 17 pro för vettigt pris. Kom med förslag
pm
Bjuder 2600
styck antar jag?
jag är intresserad av airpods o klockan
Funkar den bra så köper jag gärna
Jag skulle lägga min röst på Oneplus. Deras operativ påminner en del om Ios och är mycket mer logiskt än samsungs i mina ögon. Hade en Oneplus...
Vart beställde du ifrån?
någon som köpt från dustin och fått?
Köpte en s25 edge av Straahle. Topp att göra affär med.
Sålde en Moto Edge 20. Smidig snabb och bra affär!
såld till @Choppe avslutar tråden
Helt i nyskick. Skärmskydd monterat innan jag ens nuddat skärmen. Uppstartad nu i början på september så lång garanti kvar. 100% batteri, två...
Absolut om det går bra med skicka hem (spårbart)
I bra skick. Fingeravtrycksläsare fungerar ej. 600kr
Har ett aramid / kolfiber blått. oanvänt 200kr inkl frakt
fair game! grattis @SBOSS