Separera namn med ett kommatecken.
ja har bara kört det ett par timmar, men det känns helt okay, framförallt för pengarna kontra apples original. En polare beställde det blåa igår.
aha ok frågar för jag funderar på ev beställa braded sololoop, jag har ej haft tillgång till skrivare denna vecka har 17.5cm pendlar mellan 17...
Vilken längd tog du på bandet? Samt vilken längd enligt apples mått samt mått på handleden? Har läst att man skulle ta ca 2 stl mindre än enligt...
Hehe jajamen.
Aw6 44mm med spigen case [ATTACH]
AW6 Nike 44mm [ATTACH][ATTACH]
Julafton
För att inte fladdra iväg helt OT, WHY? lämna ios eller bara köra japanska quartz ur =)?
Så surt... min är ute med kurir, hoppas på avisering snart.
Det borde ju vara att man lär av sina misstag, får hoppas på det för alla inblandade skapar ju bara en hel del merjobb samt frustration, främst...
Funderade på detta ett tag när det lanserades. Med facit i handen kan jag inte mer än säga att jag är rätt glad att jag inte fick ett infall att...
Hehe valde hos DHL direkt. Hoppas på tidigt sms när man ändå är hemma med mancold.
Imorgon verkar min klocka skall bli levererad med DHL jaaaa.
Köpte lite tillbehör, inga konstigheter allt i sin ordning.
Det är ett gott alternativ nog, jag är ju en som köper flera ändå dock haha.
Skoj man kan beställa en aw 6 nike från elgiganten idag samt ha den 2 dagar innan mot för jag som beställde direkt från Apple den 15 sep. Jag som...
Hoppas detta stämmer. Uppgifter från operatörer: Lanseringsdatumet för nya Iphone avslöjat
Så olika man är. Har kört 5-6 olika skal. Har fått någon repa i någon sarg samt repa samt krossad display. Tycker om stora klockor som bygger...
Jag har ett rött Nillkin som är nära identiskt med rött silikon. Nillkin rejält skyddande med ring samt kameraskydd. Samt ett till Nillkin grått....
Hehe vissa får vänta. Dock skickade han gärna en bild haha.
Rätt komiskt jag beställer före polaren. Vi tar samma modell Nike gps samma färg dock olika band. Han har precis hämtat sin jag får min 30 sep....
Fungerar detta bra någon som kör med detta? Launcher 5 släppt – skapa specialanpassade widgetar på IOS 14
Har fått sms av Apple. Samt kan gå in via en länk till DHL men ej att jag kan göra något avtal.
Har 30 sep men min skickas från Nederländerna
Hela familjen sjuk i ett par dagar, nu var det min tur, mancold AB
Nu har min status uppdaterats kan se via DHL etc. Pust.
När jag killar i applestore står det bearbetas. När jag kollar via länken i bekräftelse mailet står det skickad. Dock samma datum 30 sep, samt...
När jag jobbade på Telia släppte via nya nr serier jag bokade 072 1234567 blev semester glömde görs de till ett kontantkort vips borta.
Min nike står fortfarande den 30 sep.
Bjuder 200 inkl frakt för dbrand.
Samma lika.
Det skalet jag har haft på min 11 pro max tidigare, upplevde att det blev väldigt repigt på baksidan, men bra känsla framförallt deras taktila...
Jag tar gärna laddsladden samt stället till aw,+ samsung laddaren. Skicka pm.
När skärmen är upplåst kommer en banner i överkant, När mobilen har skärmlås på ser det ut som tidigare helskärm. Dvs när någon ringer.
Du glömde ange pris.
jag skickar pm.
Allt finns kvar, uppdaterad med låga bud!!
Inget är som väntans tider...:)
Yedi.se kändes bra i kvalité 199:- riktigt prisvärt.
Beror på hur din qi laddare ser ut, jag har en på jobbet fungerar (ikea livboj tror jag den heter), den hemma är inbyggd i en lampa så där är det...