Separera namn med ett kommatecken.
LOL...ja om du har tur så ;) Nä men vad jag mena var att det kan ta lite tid, jag vet inte hur länge du låter det stå som "skickar"? Jag lät det...
Vet att många vill ha batterinivån i % istället för vanliga "bars". Jag testade denna mod från XDA som flashas med CWM vilket fungerade utmärkt...
Det tog lite tid för mitt mms att gå iväg och det var inte fören på 3:e eller 4:e försöket det lyckades.
Du kan testa My Phone Explorer http://www.fjsoft.at/en/ Det stöder både P1 och android telefoner men jag vet inte hur man gör.
Tänker inte ge mig in en pajkastning, men du bör kanske tänka på hur du formulerar dig så blir stämningen mycket bättre, den där kaxiga och tuffa...
Jag är mycket nöjd med min, den har dock lite "burkigt" ljud vid samtal om jag jämför med min gamla HD2. Batteritiden är väl också ok även om...
Det är tvärtom, moderna batterier har inget minne vilket gör att man kan ladda när som utan att skada batteriet. Däremot finns det möjlighet att...
Lite allmänna frågor om backup. Om jag gör en total återställning, får jag tillbaka alla inställningar och installerade appar med en TB backup?...
Någon som kan tala om var man kan ladda ner GUI fixen?
NTFS är ett windows filsystem och stöds inte av Android.
Måste väcka denna tråden. Jag kan ta emot MMS men inte skicka, har kollat APN inställningarna på Telenors sida och vad jag kan se så är dom...
Finns en mod på XDA som man installerar med CWM, men jag trodde det fanns ett enklare sätt som t.ex. en app :o
Detta skulle jag också vilja veta.
TB pro kräver root. Men root är inga problem, använd super one click 1.7 så är det gjort på 2 min.
Vad är skillnaden mellan en backup från CWM och en backup från TB?
hmm...51 sidor i app rekomendationer tråden och ingen sökträff. Någon som kan rekomendera en enkel och bra file manager? Har tittat lite på ES...
Redan froyo har stöd för dual-core, men det blir inte optimerat fören i version 2.4 som troligen kommer att ingå i gingerbread serien.
Finns det format app med eller är det market som gäller?
EXT4...hmm Hur fixar man lättast det? Eftersom jag sitter vid en W7 dator blir det kanske inte det lättaste, om jag inte får till EXT4 vilket är...
Har idag inhandlat min första Android och har endast varit i kontakt med det genom detta forum (försökt läsa så mkt som möjligt) och en veckas...
HTC HD2
LOL, begär inte för mycket nu ;) Du vet väl att i princip alla support sitter och läser färdiga manualer när du ringer till dom och finns inte...
Då är min väntan över, körde in om Elgiganten idag och slog till på en 2X :D Blir väl till att stressa den lite nu i början för att se om jag fått...
LOL, tycker nästan den påminner om testbilden i SVT ;)
Tror inte du behöver vara orolig, har du ett 8 år gamalt sim kort ligger problemet troligen där.
Har du testat det tipset som någon nämnt tidigare, stäng av telefonen och ladda i minst 12 timmar innan du startar den igen. Verkar som det...
Vet iofs inte hur det funkar här, men har du aktiverat GPS så den inte är avstängd?
Rootning innebär att du skaffar dig administratörs rätt i android och har full access, appar blir inte gratis men vissa kräver root access för att...
Om detta händer i windows mobile så är det bara att trycka på telefonen för att ringa, då kommer pinkod displayen upp först. Testa om det funkar...
Jag läste någonstans att LG rekomenderade en total återställning och att man sedan laddade telefonen i minst 12 timmar innan man startar upp den.
Jag kan rekomendera det programmet jag länkat till i denna posten. https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=502780&postcount=57
Kan tyvärr inte testa för jag har inte köpt 2X ännu, men snart :) Kommer den i så fall att ersätta LG's egen lockscreen?
Finns denna lock screen på 2X? http://farm4.static.flickr.com/3002/2987228548_c6d7618f59.jpg Eller går den att ladda ner någonstans?
Stäng av ditt antivirus! Rootning uppfattas ofta som som skadlig kod av virus skydd då man egentligen "hackar" sin telefon, men det är inget att...
Nope, det kommer inte förren i 2.4, eller vad dom nu kommer att kalla den versionen.
Vad jag läst är att LG's mediaspelare inte stödjer mkv filmer, men om du laddar ner annan mediaspelare från market (som stödjer mkv) så kommer det...
Eftersom avisering är skickad bode den vara minst på posten, men hade jag varit du hade jag tagit leg + kollinummer och traskat ner till...
Finns personer som sätter i system att tvinga andra köpa telefoner med abonnemang för att sedan själv ta telefonen och sälja, på detta sättet...
Eftersom du säkerligen syftar på mitt svar så kan jag tala om att jag äger inte ens en 2X. Dock anser jag att om man skall framföra saker om...
Då är det nog bara dålig isolering, för den vänstra (sett framifrån) ÄR en mic. Titta på sidan 24 i user manual.