Separera namn med ett kommatecken.
Så är på min också, men det är så lite och knappt märkbart så jag bryr mig inte. Telefonen är trots allt bara två delar, skärmen och plasthöljet....
Sen jag fick veta att uppdateringen innebär att de där prickarna försvinner så har även jag stört mig på den där svarta raden som bara är där och...
Du måste nog förklara skillnaden mellan trögdrivet och lättdrivet här, känner jag.
Mannen... jag klickade för att se texten, och nu är du skyldig mig 1 minut. Dessutom, vad kan man göra med sms toolkit? Funkar inte för mig...
Plun vill bara ha uppdateringarna NU! Kolla hans bild, det är fucking Homer. -Homer, the food will be ready in 40 seconds. -But I want it...
Bästa rubriken hittills! :D Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, mer än att rekommendera en hard reset? När telefonen är på, håll in power-knappen i...
...plus allt som Plun skriver. :)
Det i särklass enklaste är ju att bara se att allt sitter som det ska. Eftersom telefonen i stort består av två delar, skärm och plasthölje, så...
Jag måste bara säga att den artikeln var riktigt bra skriven och han har helt rätt i sin tunga kritik och hårda ton. Men jag måste ändå lyfta fram...
Känns ju trovärdigt när snubben bara spekulerar. Men icke desto mindre, en mycket intressant artikel!
Tre stycken appar låter väldigt lite. Själv hade jag gamla Wildfire (den utan S) och hade betydligt fler nedladdade appar än tre, och då var inte...
Reklamationsrätten verkar tala sitt tydliga språk. Frågan är hur den rätten gäller när man medvetet brutit mot tillverkarens garanti. Jag kan...
Men gäller en vanlig drulleförsäkring om du skulle roota och sen bricka luren?
Vill inte korsposta, men fler borde göras uppmärksammade på detta: klicka för att komma till forumtråden på Swedroid Cheers! :innocent:
När jag påtalade detta faktum i en annan tråd blev jag kallad dum i huvet eller nåt i den stilen. Jag känner att jag nu har fått upprättelse. [IMG]
Om det är ljudet du är ute efter så köp en lur som att brandad med Beats by Dre. Det visar att telefonen är utrustad med ljudoptimering för musik...
Haga, dafuq did I just read? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jag har inte upplevt några problem, varken före eller efter uppdateringarna. Jag har en vit HOX köpt på Siba, ingen aning vilken batch det är....
Jag vet att det är ett starkt uttryck, jag håller faktiskt med dig till 100%. Här är dock referensen, trodde du kände till den. ;) [IMG]...
Vilket trevligt litet tillskott. :)
Nej, jag tror inte det har med den negativa stämningen på forumet att göra. Jag tror det är betydligt enklare än så, men först vill ja klargöra...
Jag har testat det du skriver och det stämmer. Appar startar om, laddar upp på nytt, raderar tidigare inmatad data eller text. Jag har aldrig...
Jag följde den här tipslistan, från att inaktivera appar till manuellt justera ljusstyrka och sätta på/stänga av wi-fi. Jag behövde en bra...
Fuck Beats - Denon it is.
Tryck på knappen längst ner till höger så kommer du till multitaskern. Där har du dina senaste appar. Du dödar dem genom att svepa upp, som hen...
Haha, ja, det har du rätt i. Ungefär som här. :D Jag förstår allt det där, hur det är bättre att pröva sig fram. Jag upplever dock inte att det...
Jag använder gps:en varje dag tillsammans med bla Endomondo och har mer eller mindre fläckfria rutter. Ju mer jag läser i det här forumet, desto...
Grymma tips! Jag har sett flera tipsa om just Denon-lurarna, ska man slå till på dem? Men varför ska man stänga av "beats-skiten"? Hur är det...
Skulle det stämma, så innebär -9% på 30 minuter att batteriet suger ganska hårt. Men vi kan varken bekräfta att det du skriver stämmer, eller att...
Bra tråd som behöver lite mer input. Vilka hörlurar använder folk? Själv kör jag med dem som följde med när jag akut behövde ett par portabla (kör...
Jag har ringt både FK och sjukvårdsupplysningen och använt mig av knappsatsen - inga problem. Inte säker på vad du menar, men för mig funkar det...
Om det stämmer det du säger, så innebär det att det ger drygt 5 timmar taltid. Kan ej hitta taltiden specad för One X nånstans för tillfället....
Om du går in i maps och kollar din position och vänder på telefonen och så, följer den blåa pilen efter? Om inte så är det kanske hårdvarufel? Du...
Exakt det här har jag märkt också. Har haft dem ett tag. Jag är jävligt kluven till batteritiden. Används den inte mycket räcker den hela dan, men...
Ja, exakt så får jag också. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jag körde Apex länge, men igår gick jag tillbaks till Sense. Det är en väldigt bra launcher och man jag har ju faktiskt betalat för den. ;)...
Hej på er, Auto-correct verkar inte funka i anteckningar-appen, alltså den som följde med i HOX, och vad som ska föreställa Evernote. Vet inte...
Självklart ska den inte släppa igenom ljus vid kanten. Bra att du DOAde.
Eftersom HOX inte har ett avtagbart batteri måste det finnas ett sätt att reboota den när den fryser. Så den fysiska knappen fungerar även som en...
Jag har inte det problemet, men jag har å andra sidan inte tajta brallor. Loose fit ftw! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2