Separera namn med ett kommatecken.
kostar 2500:- att byta display då får man nästa byte gratis
fick sms idag Inbytet är godkänt och rabatten på din nya telefon gäller
har ni fått ersättning?
någon som har testat båda?
dum fråga varför räknar du med att tjäna extra på tradera? Tele2 själva säljer ju för 2490:- men det är ju också lite skumt folk på tradera som...
är det Nougat eller EMUI som fixar det?
såg det precis laddade ner Volym app då gick SMS och Samtal volymen upp samtidigt helt sjuk varför har dom gjort så?
är jag blind ? hittar inte var man kan ändra volymstyrkan under volym hittar jag bara Ringsignal Media Alarm Samtal
har inte testat att köra bara 3G
nätet bara försvinner något konstigt måste det vara både min Sony Z5, LG G5 och nu Honor8 tappar nätet helt ibland Z5 och G5 hade jag Comviq och...
vill se hur många procent utan att tända displayen några tips på sånt?
använd Textra funkar perfekt
perfekt
Hittade mail appen Nine som fungerade men 109:- :(
som jag har skrivit i andra H8 trådar jag skulle ALDRIG köpa en Huawei för fullt pris gillar inte EMUI som du säger jag vill inte heller ha 10...
kolla här .com och .se har t.o.m testat att skicka från båda .se kommer fram mkt mkt snabbare ser nu också att .com har en rad där det står Ditt...
som sagt det är .com mail som strular .se funkar bra
exakt men varför kan man välja Push på .se men inte på .com bugg?
kan man ställa in så att telefonen vibrerar när man låser upp med fingret och inte bara när det är fel finger
har kört Beautiful widgets i alla mina telefoner men när jag kör med Nova så uppdateras inte klockan går det att lösa? tackar för hjälpen gäller...
har två Hotmail konton en som slutar på .com och en som slutar på .se men bara på .se kan jag välja Push på .com kan jag bara välja tid och lägsta...
finns det app som fixar push synk för mail eller är det bara att älska läget?
tur att den var billig skulle ALDRIG köpa Huawei för fullt pris vad ska man ha för mail app som fungerar?
har två Hotmail konton en som slutar på .com och en som slutar på .se men bara på .se kan jag välja Push jag vill ju se mailen när den kommer vill...
sjukt att dom har gjort så vem har 10 sidor att gå genom bytte från LG G5 men på den kunde man välja får köra med Nova dåra
fick min idag det gick fort men hur gör man så att alla appar inte hamnar på startskärmen jobbigt att ha 10sidor vill välja själv går det eller...
tänkte mest om någon ändå ska handla där och vill vara sjyst snål som jag är tänkte jag 1-200:- under för den som ändå ska handla där är det ju...
värde 4390:- finns det någon sjyst person som ska köpa något där som kan hjälpa mig?
sitter det skydd från fabriken?
min G5 har börjat tappa nät också jobbigt att inte kunna surfa på lunchen åker och lämnar tillbaka den får min Honor8 nästa vecka
räkna med januari
köpte en jag också när kan man säga upp abo.? men varför 3-4v leverans?
Någon som har knappat inte IMEI för nya Honor8 för att se vad Tele2 ger för den :)
Vad säger ni?
det är nog den här [MEDIA]
[MEDIA]
testade den igår men på slutet hände det inget väntade 20min sen kopplade jag bort telefonen kanske ska låta den gå tills imorgon ? kör med Tele2...
har provat att inst. om med Xperia Companion men det hjälper inte telefonen fryser och röd LED blinkar 3 gånger sen startar den om den är...
funkar för mig också
om det är laddaren på bilden dom har använt kan dom skylla på att dom har använt USB-C adapter