Separera namn med ett kommatecken.
Det var ju en jättetrevlig app! Men tyvärr löser den inte problemet. Jag vill ha notiser, precis som vanliga kalendern gör, bara att jag vill att...
Jag är jättenöjd med googlekalendern, förutom med hur notiserna funkar. På det sättet jag använder kalendern vill jag att notiserna ska ligga kvar...
Jo, det är så jag gjort för att tvinga den till LTE, men problemet är att jag inte kan ta emot samtal då (eftersom LTE inte har någon röstkanal så...
Har sedan i morse kunnat använda LTE på min SGS2 LTE och får finfina hastigheter på både upp- och nerlänk. Dock får jag nästan alltid tvinga den...
Efter lite googlande testade jag att sätta APN till internet.telenor.se (istället för förinställda service.telenor.se) och då lyckades jag få 4G...
Är det skillnad mellan mitt lösa modem och modemet i telefonen som gör det menar du? Här på forumet tycker jag mig förstå att andra med Telenor...
Jag lyckas inte få min sgs2lte att ansluta till 4G-nätet. Sätter jag däremot SIM-kortet i ett lte-modem går det fint. Ni som fått det att funka...
Enligt Mobillagret, som jag köpte den av, skulle Tele2 låsa upp den först efter ett halvår eller så. Men jag har inte fått den infon bekräftad, så...
Använde till slut Mobile Unlocked efter att ha läst lite goda vitsord på nätet. Funkade också bra om än uppstickande prislapp (€23).
Lyckades inte med detta för SGS2 LTE (i9210), men däremot funkade det fint med Mobile Unlocked, vilka fått fina omdömen på nätet. Kostar lite mer...
Idag damp äntligen min SII LTE (GT-i9210) ner i lådan efter dryga två månaders väntan. Jag har sökt en del efter sätt att låsa upp operatörslåset...
Har sedan senast bytt från D-link till Cisco och från Samsungs original-ROM till DarkyROM. Jag minns inte när problemen försvann... @holck:...
@the_slain_man: Har också röd prick. Hur fick du igång det?
@alioooop: Om du läser mitt första inlägg ser du att jag konstaterar att det INTE beror på krypteringen. Jag har testat, tro mig. @bojo:...
@blunden: Jag kör 1.6. Har inte rootat (än iaf...). Ping funkar på Netgear-nätet med inte på Dlink-nätet. @khamees79: Har inte testat att ansluta...
Jag har ett problem med wifi: Jag kan inte skicka eller ta emot data via vissa nätverk. Empiriska studier jag gjort pekar på att det är...