Separera namn med ett kommatecken.
gör om, gör rätt!
En anna 7.0 som skulle vara samma, men de var de nog inte. Får ladda ner den där trååååååååklångsamma istället.
Vad attans lyckades jag flasha in? [ATTACH]
Jag får bara fail när jag försöker....
iiiiihhhh alltid nervöst :P Började kolla här. Hittade Nexus 5, Nexus 6 och första Nexus 7. Tips på nått kul man kan göra med dessa? Nexus 6 är...
Cool!! Hittade nån guide som var enkel i uppdateringstråden. Ska gå lös på den nu. Se om ja orkar blåsa in 7.1.1 på¨min nexus 6 med.
Chansar gärna inte :P Ska börja läsa på hur man gör nu, helt ny värld när man bara haft nexus innan.
Tänkte försöka mig på en nougatifiering av s7 edgen. Men inte fan är min telefon backuppad mot google drive :( kan man tvinga den?
Purity vodkan från Eslöv! Det är bra grejjer! Den kan man dricka ren!
Mjölk är bra skit!
Skånemejerier
Nepps, på mjölkfabriken!
Mjölk!
Checkar in nu, dags o jobba!
Mycket tack!
Helt klart... Synd om Paddon, inget kul o ha i sitt cv oavsett vems fel det var.
Testat nått med always on display?
Dårar! Kul med wrc, mindre kul med dödsolyckor :(
Vilka nougat features finns nu? Kan man dubbelklicka på vänsterknappen för att komma till senaste app? Får man fler aviseringar i den här...
Yeaaahh wrc är äntligen igång :D
Smutt
Jag kan också ha fel :p Vinner du då?
Ja driver med dig, fanns ett dansband som hette blackjack en gång i tiden, tror jag.
Dansband? ;)
Sover alla eller?
Bara en av de tre jag köpte fungerade med min tellstick :(
Man-lab är en annan serie med May, riktigt bra den också. Toy Stories heter den jag tänkte på främst. När de bygger en spitfire som plastmodell,...
Annat kul man kan se är tex dokumentären pq17 med Clarkson. Mycket städat och bra. Eller Mays alla program om leksaker.
Jag sträcksåg det, eller ja. Inte på ett sträck. Men hittat på nätet, sen malt igenom. Har tyvärr inte kvar allt.
Jag har sett alla avsnitt. Tog en jädra tid. De första säsongerna var rätt kass.
Köpte de inte in förra säsongen med? Med han skrikpälsen? Satan vad dåligt det var :p Grand Tour däremot :) lite varierad kvalitet, men det tar sig.
Nä, har inte gjort något alls.
Någon mer som kan bekräfta? För jag får inte det, trots ica app.
Båda förtjänar en hagelskur....
Hmm, jag har ica handla, men inte sett till det där.
Har ni sett muffla? Muffins korsad med semla.
En helsvart :) måste alltid vara lite udda.
Schäfer
Haha :) Ska snart börja utbilda en ny vovve på att spåra bus och bortkomna :D
Do it!