Separera namn med ett kommatecken.
[IMG] Info @ dA.
då. :D
Min gamla mountainbike blev stulen.. Vad är det typ av cykel som gäller idag som färdmedel? Jag har inte shoppat cykel på närmare 20 år, så jag...
Du har bra grannar när du dricker whisky och röker cigarr i Dominikanska Republiken. ;)
Jag sökte lite och hittade denna app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wordpress.chislonchow.deviceadminkeyguard
Tråd låst. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
Det må vara samma tillverkare av telefonen. Men det är två helt olika telefoner. LG har likt Samsung en vision om att passa alla målgrupper och...
Ah! Spännande. Jag får kolla upp det sedan. :)
På vilket vis var han fucked up? Jag har helt missat händelsen nämligen. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
Jag har det på min. Även på min Nexus 4 hade jag det. Det är det enda skal jag kan tänka mig att använda! Det är diskret, bra material och...
Tack! Det är jobbigt att flasha och ha sig. :D Fast ibland kan det vara kul att testa något annat. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
[IMG] Info @ dA. Det var längesedan jag lade ner så mkt tid på en hemskärm som nu. :)
Väldigt poppis stol det där! Jag har sett många företag köra med den också. Jag har själv skinmodellen som jag köpte för några år sedan och den är...
Det räcker med en tråd. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
Kom tillbaka när du har 6 timmar SOT så får vi se hur det står sig. ;) ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
CyanogenMod är en Vanilla-ROM. Så du påstår med andra ord att kameran är sämre än sig själv. Och gällande batteritiden är den minst lika bra som...
CyanogenMod är störst. Men sedan är det ju svårt att säga om det är något för dig. Oftast handlar det om små detaljer. :) Min "go-to" ROM är...
Sabaton? Kan ingen ge tillbaka kronjuvelerna till sångaren? Jag är allätare utan dess like, men klämkäck rock där man konstant sjunger i falsett...
Jag bytte tema = Black screen of death! Jag spenderade en timme eller så på att försöka lösa problemet innan jag erkände mig besegrad och började...
[IMG] Fick installera om skiten idag.
SOT osv? Du kan ju knappast använda din smartphone som en smartphone. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
Vilken tidszon befinner du dig i? :) ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
Du borde skaffa dig en hobby. Något långt borta från datorn, typ fiske. Fiske är rogivande och bra för själen. Din bitterhet är faktiskt ganska...
Usch ja, bakåtkompatibilitet är av ondo. Att stödja något äldre än 4.4 är ju ren och skär idioti. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
Du kan få ut högre hastigheter med VDSL, men eftersom det är samma gamla trötta koppar- eller koaxialkablar som används kommer svarstiderna att...
Jag lägger min röst på Moto G som är ett prisvärt alternativ. Annars kanske en begagnad Nexus kan vara något?
Nu är drygast tillbaka och frågar hur det går med den nya designe? :D :D
Det är just därför jag älskar Xfce! Det ser ut som det alltid gjort. :D
Mycket möjligt. Jag har kört custom roms sedan 2009. ;) Jag har inga problem med att den inte slocknar, eller att den vaknar i otid, bortsett...
Jag vet inte varför, men med min LG G2 har jag grymma problem med att skärmen tänds under samtal och med hjälp av örat utför jag lite diverse...
Well, när jag fastnar med något, spel eller annat projekt kan jag sitta i timmar utan problem och till fullo glömma bort tiden. Finns det någon...
Det är inte så svårt, bara väldigt ovant. :D Det blir till att spendera en del tid i deras underbara wiki. Dock fastnade jag med mitt ljudkort,...
Bump. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
Anne Droid budade 1000 kr via PM. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
Gävle. ~ Sent from my LG G2 using Tapatalk 4 ~
https://www.dropbox.com/s/2lnq4l66bffsb0p/2014-03-27%2021.58.34.jpg https://www.dropbox.com/s/5d5uy8cvz8y2lsj/2014-03-27%2022.00.35.jpg Du kan...
Min granne säljer en svart Nexus 4 på 16GB som är olåst. Det medföljer 3 skal (varav ett är från D-brand), kartong och kvitto. Utplockad i...
Titta inte på mig. Jag är bara en simpel forumadmin och har bara hant om det mindre glamorösa arbetet här. Testa nya prylar kan man bara drömma...