Separera namn med ett kommatecken.
Vad tycker ni om Nespresso kapsel-kaffe?
Obruten förpackning?
Jag erbjuder dig samma som du erbjöd mig för min i april. Den var också nyskick och 90% hälsa. Du blev arg och lämnade dåligt omdöme när du inte...
I min stad så har UPS ett sammarbete med jetpack. Annars är det mycket riktigt som du säger. Det står UPS på fraktsedeln. Dock till Helsinki. Den...
Status uppdatering: Jetpack kom hem till mig och hämtade telefonen. 24h efter anmält garantiärende. Den ska skickas till OnePlus service i...
Väldigt mycket tyckande från personer som inte ens har lagt ett bud. Jag låter budgivare få avgöra hur de vill att vi gör med denna budgivningen...
Vill ni att jag tar bort köp nu helt så gör jag det. Inga problem för min del. Så sätter vi bara en sluttid nästa vecka på budgivningen.
Jag har sett detta på tidigare annonser och inget jag själv hittat på. Kollade nyss snabbt under köp och sälj regler men hittade inget där.
Noterat. Vill tillägga att min andra telefon tyvärr skickas in på service idag och behöver denna tills dess. Uppskattar att jag kan skicka denna...
Det är lite surt för jag har precis lagt ut min reserv telefon (OnePlus 8) på annons här och nu blir jag tvungen att ställa in det tills jag fått...
Tror inte det där spelar någon roll. Kör alltid 30s men den hinner aldrig lysa så länge för man släcker ju alltid skärmen själv. Jag iaf. Har...
Det är ikonerna från startskärmen som är inbrända. Syns mer i verkligheten än på bilden.
Någon som fått inbränningar på sin skärm? Vi pratar alltså om en 7mån gammal OP8 pro i mitt fall. Under all kritik. Kontaktat OP och anmält ett...
Noterat
Noterat och uppdaterat med inköpsdatum och info. @flipp
Hej! Säljer en OnePlus 8 128GB svart i nyskick då jag införskaffat mig en 8 Pro. Telefonen är i absolut nyskick utan repor på varken fram eller...
Jag gjorde exakt detta för ett år sedan och även då föll det på S5 Max. (4500:-)
Hej! Köper gärna följande telefon. Lägg ett PM :)
Hej! Lägg ett PM om ni har en till salu :)
Sålde en Mi 11. Hämtade. Allt gick kanon! Tack!
Löste en telefon på annat håll. Drar tillbaka mitt bud.
Nice try... 1800+frakt
Amazon hade den ganska länge för 4390:-. Den fanns även för under 4000 på Aliexpress. Dock som Kina version med flashad os
Ganska Overkill med en 8T som reservtelefon..
Godkväll! Söker någon av dessa modeller. Lägg ett PM ifall ni har en till salu. :)
Såldes tyvärr igår via Facebook market för 2600. Synd för oss bägge att du inte var snabbare :)
Hej! Söker en Samsung S20+ eller liknande åt frugan. Lägg gärna ett PM om ni har en till salu!
Förvånad att ingen har nämnt Poco F3 och note 10 pro. Bägge ger i särklass mest hårdvara för pengarna.
Växjö. Har dock bud på 2700 via market.
Samsung S10?
Har en S10 vit om du är intresserad av en telefon i liknande storlek
Förmodligen första gången det tipsas om en elscooter utan att det bryter ut värsta kriget i denna tråden :D
Jag är medveten om vad testerna säger. Min har dock varit fantastiskt. Var väldigt skeptisk och tveksam innan jag skaffade den. Antar att jag har...
Håller inte med. Min Mi 11 har haft fantastisk batteritid. I princip omöjligt att döda batteriet över en dag.
Hej! Har en Mi 11 256GB svart i absolut nyskick. Saknar Samsung alldeles för mycket så får tyvärr skilja mig från denna väldigt bra telefonen....
Hej! Säljer en vit Samsung S10 i väldigt fint skick. Hittar inga repor på varken fram eller baksida. Inga jack i ramen heller. Reserverar mig för...
Söker en S10+ i fint skick. Lägg gärna ett PM.
Dom flesta tänker inte på att s20 har en 2k skärm som är mer energikrävande än en vanlig fullhd. Även om man bara nyttjar den lägre upplösningen...